LIVETS UENDELIGE SIRKEL

I dag drar jeg ned til Oslo for å overnatte hos venninna mi Renate.  Vi skal mer eller mindre bare slappe av i kveld. Vi skal lage middag sammen og se noen filmer tenker jeg. Men i morgen skal vi på kino for å se «Løvens konge» i 3D. Jeg har jo aldri sett den på kino før siden den kom jo ut i 1994 og da var jeg kun 3 år gammel. Men i morgen får jeg endelig se den på kino og til å med i 3D. Løvens konge er favorittfilmen min fra Disney, så dere kan tro jeg gleder meg. Jeg skal selvfølgelig se filmen med norsktale, for det var tross alt det jeg gjorde da jeg var liten. Jeg ønsker alle en riktig fin lørdag. PS: I morgen begynner jeg med en ny spalte her på bloggen. Den skal hete bloggmote og mer tenker jeg ikke at jeg skal si før jeg publiserer det første innlegget i morgenkveld. Stay tuned..

Hva skal dere gjøre i dag? Flere som skal på kino denne helgen?

Dette innlegget ble publisert i Film/Bøker/TV og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

19 svar til LIVETS UENDELIGE SIRKEL

  1. Åh heldige du, Løvenes Konge er min favoritt av alle filmer i hele verden ❤ Den er så fin! Jeg må få sett den i 3D 🙂

  2. Marit sier:

    Åh, heldig! Kos dere masse:D

  3. Nina C. sier:

    Dere får kose dere i helgen:)

  4. Lene sier:

    så utrolig koselig, den filmen er jo så fin og koselig. Men begynner å bli mange år siden jeg også har sett den. Høres ut som du får en fantastisk fin helg hvertfall, det liker vi:) kjempe herlige bilder av deg også, søta.

    Jeg skal til en venninne og mannen i kveld, 4 vennepar som skal møtes, kose oss med litt godt i glasset og spille alias. my favorite:)

    // etter at vi fikk dyr i hus er jeg blitt så vandt til å måtte støvsuge og vaske, og denne uken har gulvene blit vasket hver eneste dag, men tror jeg holder meg til støvsuging. Var glad da mannen gjorde det i dag tidlig, men jeg har allerede vært en rundt selv etterpå. De dyra drar meg seg så mye graps inn at jeg må bare være venner med støvsugeren, enten jeg vil eller ikke.

    kos deg masse i kveld og i morgen på kino, så gleder jeg meg til spalten som kommer:)

  5. Nina C. sier:

    SV;Kanskje leie den når den kommer ut på dvd 🙂

  6. Elsker Løvenes konge ❤

    SV: NAM! Tusen takk for supert mattips Marita! Dette skal prøves 😉

  7. Løvenes konge er verdens fineste film, spesielt åpningen! åh, den er så flott 🙂
    Forresten, jeg leste spørsmålene men har ikke hatt tid til å svare enda 🙂 Jeg gjør det i morgen på flyet også sender jeg de til deg når jeg kommer frem i morgen kveld (om nettet er i orden). Håper det er ok 🙂

  8. vestfoldgirl sier:

    Jeg har lyst å se Løvenes konge på kino…har ikke sett den filmen på mange år og jeg elsker musikken!!

  9. Nina-Martine sier:

    Oooh, gleder meg til å lese den nye spalten 😀

    Sv; Det blir sikkert artig å se den, skulle bare ønske den ikke bare gikk med norsk tale 😦 Og har selvfølgelig skrevet om My Week with Marilyn allrede, anbefales virkelig 😉

  10. Mira sier:

    Du er så søt 🙂 Har lyst til å se filmen igjen, lå tett til hjertet da jeg var lita, jeg strigråt, rett og slett. 🙂

  11. Benedikte sier:

    Jeg vil også se den! Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett Løvenes Konge.. Spesielt toeren med Kiara! Hun var yndlingsfiguren min som liten 🙂
    Gleder meg til den nye spalten din!

  12. Han kommer hjem på besøk den 27 🙂
    så det gleder jeg meg veldig til! Vi bodde sammen før han dro, så er veldig rart at han er borte..
    Jeg skal garantert se løvenes konge når jeg kommer tilbake (er i Spania nå..) !! Lurer på hvor mange ganger den vhsen har blitt spilt!… Kos deg masse 🙂

    • Du får lage en minikalender der du krysser av dagene til han kommer 🙂 Kan forstå at det er uvant at han er borte om dere bodde sammen før han dro i militæret. Men se det på en positiv måte, dere får erfart hvordan det er å være borte fra hverandre og dere etter mer pris på den tiden dere får sammen. Du må se Løvens konge når du kommer hjem ja! Jeg fikk spesial utgaven på DVD til jul og har sett den 2 ganger allerde, VHSen tror jeg nesten ble ødelagt da jeg var liten, for jeg så den så mange ganger. Men det var gøy å se den på kino og det bra ekstra bra når den var i 3D 🙂

  13. SV: Tusen takk Marita. Så bra du har fått litt motivasjon av meg. Man kan alltids begynne å tenke på bachelor nå og det er bare å stille meg spørsmål.. 🙂 Men du får jo uansett ikke gjort mye på bachelor før neste år 🙂

  14. Dorthea sier:

    God tur til Oslo, må kose dere masse. Lion King er en flott film, ikke sett den siden jeg var lita 😛

  15. Så koselig 😀
    sv: Tusen hjertelig, Marita! Ja, han er adorible ❤

  16. Siv sier:

    Kooooooos ju! (eller, nå blir det vel heller; jeg håper du har kost deg!)

  17. Tonje sier:

    Den filmen er SÅ koselig, men også veldig trist… Når det gjelder produktene jeg kjøpte på Iherb så er det forsåvidt ingenting som er måltiderstatning, to av tingene var bare smakstilsetning. Og atkinsbarene tar jeg i stedenfor sjokolade 😉

  18. Tonje sier:

    I forhold til paypal så må du gå inn på paypal.com og aktivere kontoen din før du kan få penger inn der. Du må også skrive inn kontonr ditt sånn at du kan overføre pengene fra den kontoen til din egen. Still gjerne flere spørsmål om du ikke skjønte dette 🙂

Legg igjen en kommentar her

