DRØMMER ER DET SOM DRIVER OSS FREMOVER

I dag var jeg på førpraksismøte på praksisskolen min. Det som er det beste med utdannelsen min er selvfølgelig praksisen, hvis det hadde vært noe annet, så burde jeg ha sluttet. I uke 7 starter jeg igjen og skal være der i fire uker, men uke 8 går bort siden elevene skal ha vinterferie (tror faktisk jeg får det også..) Vi fikk vite temaene vi skal ha i de forskjellige fagene i denne perioden, og jeg må si jeg er veldig fornøyd med de. I tillegg skulle vi prøve å få til en vinterdag den første uka, og det er noe jeg ser veldig frem til. Jeg husker selv at jeg elsket utdagene vi hadde på barneskolen. Jeg gleder meg iallefall masse til å begynne igjen med undervisning. Det er en utrolig deilig følelse å gjøre noe jeg virkelig liker og trives med. Det er heller ikke lenge igjen til den ene drømmen min har godt i oppfyllelse: om ca. 2 1/2 år er jeg lærer!

Jeg ønsker alle en riktig fin tirsdagskveld !

Dette innlegget ble publisert i Hverdag, Skole/Utdannelse/Praksis og merket med , , . Bokmerk permalenken.

23 svar til DRØMMER ER DET SOM DRIVER OSS FREMOVER

  1. Så moro at du trives da! Ingenting er bedre enn å vite at man er på rett vei ❤
    fint bilde!

  2. vestfoldgirl sier:

    Det er jo kjempebra du trives og liker å være i praksis. Praksis kan være morsomt, jeg skal ut i praksis i uke 9 jeg da, etter vinterferien! Da skal jeg på en småbarnsavdeling i barnehage, og siden jeg har musikk fordypning, skal jeg ha oppgaver i forbindelse med musikk. Men jeg har ikke valgt helt hvilket tema jeg skal jobbe med ennå…. men det blir koselig å være tre uker med de små trolla!! 🙂

  3. kristin sier:

    Herlig:) Høres kjekt ut !

  4. Nina-Martine sier:

    Så bra du koser deg i utdannelsen din, og håper det blir sånn for alltid 😀

  5. Nina C. sier:

    Flott tittel på innlegget:)Blir nok spennende og fint å komme i praksis igjen=)

  6. Marit sier:

    Så kjekt at du trives :))

  7. Så spennende 🙂 Og så er det så fint å lese hvor glad du er i ditt fremtidige yrke! Stå på søte deg!

  8. Karoline sier:

    Så søtt bilde av deg 😀 Du blir nok en fantastisk lærer !

  9. Det høres spennende ut! Kos deg videre i dag! 🙂

  10. marika sier:

    tusen takk for søte ord på bloggen min:) fint å vite hva bloggen din er igjen å:)

  11. Herlig innlegg og godt å høre at du trives ❤

  12. Siv sier:

    Ååååå, HURRA! Så fiiint at du trives, og tenk at du er ferdig med utdannelsen snart!! Selv har jeg MINST 3 år igjen. Og jeg må jo nesten ha noe mer enn vgs, ehehehee…

    • Ja, jeg føler meg heldig som vet hva jeg vil jobbe med i fremtiden. Tre år går kjempefort. Jeg føler jeg gikk på vgs i går, og ja, det er 1 1/2 år siden jeg gikk der hvis ikke mer 😛 Tenkt på hva du vil gå videre da :)?

  13. SV: Du bør helt klart se 1 og 2 først ja 🙂 Tusen takk. 🙂

  14. Er så utrolig flott å vite at du trives! 🙂 Misunner alle som har funnet «sin rette vei»!


  15. skal sende mailen i daaag 🙂

  16. Tonje sier:

    Ingenting er bedre enn at du trives 🙂 Kjekt få drømmene sine oppfylt.

  17. Lene sier:

    så flott at drømmene går i oppfyllelse, og at du trives er jo alfa omega. barna er nok kjempe glade for å ha deg med i noen uker. kjempe spennende:)

    //veldig digg med massasjebad i hagen og det blir nok veldig bra når vinterhagen blir helt ferdig, men ting tar litt tid.. men det er resultatet som teller:)

  18. Anne sier:

    Så spennende 🙂 og ikke minst så bra at du er fornøyd med temaene!
    Kjempefint bilde av deg, var det også 🙂

  19. SV: Ikke jeg heller.. Blir nesten irritert av å se på folk som ikke bruker snarveier.. Det går jo så tregt 😉

Legg igjen en kommentar her

