«HE KILLED THEM WITH THEIR LOVE»

Som jeg har nevnt for en stund siden så fikk jeg The green mile til jul. Jeg har ønsket meg den lenge, for jeg har tross alt ikke sett den siden jeg hadde den på VHS. Filmen var like flott og rørende som jeg husket. Tårene mine rant opptil flere ganger i løpet av filmen, spesielt da John Coffey ble henrettet. The green mile er en film alle bør se om de ikke allerede har gjort det. Fantastisk fim!

Dette innlegget ble publisert i Film/Bøker/TV og merket med , . Bokmerk permalenken.

18 svar til «HE KILLED THEM WITH THEIR LOVE»

  1. julie haug sier:

    en av de fiineste filmene jeg vet om 🙂

  2. Nina C. sier:

    Den grønne mil er en fin og rørende film:)

  3. Marit sier:

    Helt fantastisk film. En av favorittene! 🙂

  4. Nina C. sier:

    SV;Takk:) Mye fin musikk der ute:)

  5. marika sier:

    har ikke sett den. ha en fin dag:)

  6. Siv sier:

    Denne har jeg ikke hørt om før, engang…. Men filmer man har et forhold til er spesielle!

  7. Grattis som vinner av konkurransen! 🙂

  8. Den filmen er fantastisk ❤

    SV: Alias er alltid en vinner, men var veldig moro med en kveld med Fantasi også 😉 Høres ut som en fin jobbhelg søte deg 🙂

  9. Tonje sier:

    Det er absolutt en sterk og rørende film.

  10. Veronica S sier:

    Har ikke sett den filmen, men den er bestilt fra lovefilm.no nå;) hehe..

  11. Forferdelig film egentlig, men veldig fin også . Gråter bare mer og mer, hver gang jeg ser den : ( Var faktisk første filmen jeg så med A hvor jeg begynte å hylgrine… Tror du han ble skremt eller! Men det har gått fint da, heldigvis 😀

    • Ja,den er både fin og forferdelig ! Tårene triller ukontrollert hos meg også. Haha, kan tenke meg han ble litt skremt da ja 🙂 Men hylgrine må man gjøre når man ser Den Grønne mil!

  12. Lene sier:

    kjempe fin og rørende film! må snart se den igjen for det begynner å bli noen år siden sist.

  13. Den filmen der er HELT fantastisk! 🙂

Legg igjen en kommentar her

