BACK IN THE DAYS #1

I går satt jeg å tenkte tilbake på hvilke artister og grupper som jeg forgudet da jeg var yngre. Jeg er født på 90-tallet, så det var selvfølgelig grupper som f.eks Spice girls, Westlife, S club 7 og Backstreet boys som var tingen. Shakira, Christina Aguilera og Britney Spears sto også ofte på full guffe på CD-spiller´n på soverommet mitt. Jeg husker også at jeg samlet på bilder av Spice girls som man fikk kjøpt på butikken. S Club 7 så jeg på TV, sangene til Britney ble det lagd dans av og tekstene til Shakira pugget jeg slik at jeg kunne synge med. Det er morsomt å se tilbake på hvordan musikksmak jeg hadde da jeg gikk på barneskolen og ungdomsskolen. Hvilke grupper/artister likte dere da dere var yngre?

Dette innlegget ble publisert i Artister/Kjendiser og merket med . Bokmerk permalenken.

33 svar til BACK IN THE DAYS #1

  1. Nina C. sier:

    Morsomt å mimre litt:) Husker vi hadde en skikkelig Spice Girl periode når vi var mindre,og samlet på sånne kort med de 🙂

  2. Lene sier:

    å så herlig å se tilbake på. Jeg var super forelsket i Howie i backstreet boys, jeg forgudet han og resten av bandet og hele rommet var dekket av plakater. I tillegg var det westlife som fikk oppmerksomheten min. Jeg hørte også en del på shakira:)

    //Det blir nok cider på meg ja.. men jeg tvinger meg med i vinklubben likevel, og skjuler meg bak cideren;) Etter nyttårsaften tør jeg ikke prøve meg på vin igjen. Liker å beholde kontrollen:)

  3. Hedda sier:

    haha, ja back in the old days! Mimring er så gøy når man tenker på musikken man hørte på før. Må si at alle de du har nevnt og har bilde av er mine topp-favoritter fra tiden. Spesielt Spicegirls og BSB (obligatorisk) 😛 Også Blue, A1, Aqua, Christina Aguilera ++ hihi. Artig innlegg på en ellers så mørk og sen mandagskveld 🙂

  4. Hehe husker de godt 😀

  5. Morsomt å lese om slike tilbakeblikk! 🙂 Var fan av de samme som deg ^^
    sv: Tusen takk! 🙂 Hehe 😀
    Åh, tusen takk!

  6. Tonje sier:

    Spice Girls, Westlife, Backstreet Boys, Boyzone, Take That, S Club 7, Britney Spears, Christina Aguilera, Atomic Kitten, Aqua, Blue og A1 (hører jeg fortsatt på ❤ )

  7. Eva sier:

    Huff, så mye rart en hørte på, men utrolig gøy å mimre tilbake. Jeg lyttet på en «Topp 100 – 90’s»-musikkliste engang. Haha, fikk nesten sjokk i alle låtene jeg kunne / husket / nynnet til. Mye moro! 🙂 🙂

  8. Oh my, I was such a BIG spice girl fan. I wanted to be Baby Spice xD

    Loves,

    Rowan

    http://www.redreidinghood.com

  9. Nina-Martine sier:

    Hehe, artig å tenke på! Spice Girls var nok favoritten over alle favorittene, var tilogmed på konserten deres i Oslo! Ellers likte jeg Backstreet Boys veldig godt, pluss egentlig alt annet :p

  10. camilla sier:

    Åhhh, good times! 😀 Haha. Jeg likte akkurat de du nevnte, og nå strømmer virkelig minnene tilbake 😀

  11. Karoline sier:

    Det var mye av det samme ! Morsomt å tenke tilbake på det der 😀 Husker jeg hadde laget dans som jeg måtte dra til mormor og bestefar for å vise 😀

  12. Anne sier:

    Jeg husker godt at jeg elsket Backstreet Boys 🙂 Hehe. Likte aldri spice girls. Jaja, den gang da!

  13. Herlig å se tilbake 😀 Dette var tider 😉

    SV: Ja Marita, Babycall må du se. Den er kjempe bra 😀

  14. Marit sier:

    Åh, jeg var veldig glad i Westlife atså.. Gutta mine det ;p

  15. SV: Lurt 😉 Om ikke sjekk nettsider.. De har mange gode tilbud og ofte billigere enn i frisørsalonger 😉

  16. aaah! Eg dør.. 90-talls musikk var jo fantastisk! Ekstremtt mange fengande sangar som ALLE kunne. Yndlingane var vel alle ovenfor, og eg hugsar spesielt godt S club 7 sin serie! Pleide å ta episodane opp på VHS(!). Det var tider det.

  17. marika sier:

    mange av de samme som du skrev, hehe:)

  18. Haha! Jeg kjenner meg igjen i alle de der. Hørte på alle sammen. Og jeg samlet også på bilde er spice girls! Moro! haha 😀

  19. Siv sier:

    HAHA, det gikk mye i det samme, selv om jeg er noen år yngre enn deg! De ‘eldre’ jentene likte jo denne musikken, og da måtte vi mindre også like det for å føle oss kule 😉 Iallfall Spice og Spears! Også Shakira!

  20. reshaped sier:

    Jeg var heeeelt frelst av Westlife, haha! Liker de enda, men ikke sånn at jeg hører de om og om igjen hver dag, heller om anledningen passer og jeg er i humøret til det, haha.. Og morsomt å se hvor mye stilen har forandret seg når du ser på bildene du har brukt!!

  21. Charlotte sier:

    Haha ååååå herlig 😀

  22. Gunnhild sier:

    Haha, måtte le godt da jeg leste dette innlegget. Som 89-modell var jo ikke jeg noe unntak, så jeg hørte jo også på disse gruppene. Men må nok ærlig innrømme at jeg har fortrengt den tiden litt, inntil i dag! :p

  23. Hehe morsomt! Blast from the past 😀 Vi opptrådte alltid som Spice Girls, og lillebroren min var helt sikker på at Mel B var meg :p

  24. Veronica S sier:

    Jeg fikk julekort av Hannah i S Club 7, jeg var stooorfan, så det på TV, kjøpte cdene deres, chattet med andre fans i England som skaffet meg de engelske versjonene av cdene og tvseriene på dvd. Kalendere, tour sjal og ja, you name it! Jeg var så stor fan at jeg fortsatt kan alle navnene, mellomnavnene, fødselsdatoene og årene dem er født osv. Virkelig MEGA fan:P Jeg gren i en uke etter de hadde brutt opp.. haha. Ellers liker jeg fortsatt Westlife.. så var jeg en gang megafan av Spice Girls også, fikk overtalt en pepsi mann til å gi meg, min bror og to venninner hver vår pepsi reklame plakat av dem på, den har jeg faktisk enda:P

    Westlife er jeg fortsatt fan av og syns det er trist at dem er finito etter siste touren.

    • Du var virkelig megafan av S club 7.! Men det ekke rart, serien var så kul og sangene så fine 🙂 Jeg hadde VHS, bildesamling, genser og bukse av Spice girls 🙂 Emma var jenta jeg ønsket å bli!

  25. Veronica S sier:

    Backstreet Boys var stallmusikk for meg og en venninne, kunne alle sangene på rams og gleden var stor da vi fikk cd spiller i stallen og bsb gikk for fulle hus. Britney var vi plantet foran mtv kl 15:00 da hit me baby one more time ble spilt;)

  26. Marlene sier:

    Åååh, var spice girls frelst når jeg var liten, tok opp alle konsertene som gikk på tv, og så på de, hadde genser med de, «kunne» sangene og ja, rett og slett digget de! 😀 Haha^^ Koslig å se tilbake på, og helt ærlig, hadde vi sunnere forbilder vi som små, enn de har idag , stakkars ..

    • Vet du hva, Marlene, det er så sant det du sier. Vi hadde faktisk mye sunnere forbilder da vi var yngre. Gah,nå følte jeg meg gammal, men er jo kun 20 år, så det sier litt om hvordan artistverden endrer seg. 🙂 Spice Girl og de andre gruppene spilte ikke akkurat på sex !

Legg igjen en kommentar her

