BACK IN THE DAYS # 2

Da jeg gikk på barneskolen var jeg veldig fan av TV-seriene Sunset Beach og Passions. Jeg var spesielt fan av Passions siden jeg var så fascinert over Tabitha og den levende dokka hennes Timmy. I tillegg var jeg småforelsket i Miguel Lopez-Fitzgerald, som ble spilt av Jesse Metcalfe. Jeg husker godt at jeg gikk raskt hjem i fra skolen for å rekke disse seriene. Det var et must å få med seg de hver dag. Så jeg kan med andre ord oppsummere med at jeg var ekstremt interessert i amerikanske såpeserier da jeg var yngre.


Flere som fulgte med på disse seriene? Evt hvilke serier var deres favoritter?

 

Dette innlegget ble publisert i Film/Bøker/TV og merket med . Bokmerk permalenken.

18 svar til BACK IN THE DAYS # 2

  1. Lene sier:

    jeg fulgte med på sunset beach:) det var tider dt. passion så jeg litt av og til, men aldri en serie jeg ble helt hektet på. Herlig med disse back in the days innleggene:)

    //På en måte godt det ikke bare er meg som har problemer med wordpress da, da er det siden det er noe galt med og ikke meg;) lever virkelig sitt eget liv ja.
    Vet du forresten om det er statistikk på wordpress? jeg har ikke funnet det på min, men kanskje ikke vits å lete lengre om den ikke er der:) Litt gøy å se hvor mange lesere det er, men samtidig så er det greit å ikke ha en dum statistikk å henge seg opp i.

    • Ja, det er statistikk. Man finner den på kontrollpanelet, nettverksstatistikk eller øverst på linja der det står bloggernavnet ditt i mørkegrått og vedsiden av follow knappen, står det noe som ligner på statistikk. Trykker man på den, så kommer man til statistikken 🙂 Sånn er det iallefall på min 🙂

  2. Nina C. sier:

    Fulgte med på begge tvseriene:) Likte godt Timmy i Passion!:)

    SV;Jeg også=) Er kjempe glad for at det er en tredje sesong planlagt:)

  3. Marlene sier:

    Husker at når jeg hadde nettopp begynt på ungdomsskolen, så brukte jeg å kjappe meg hjem for å se Smallville. Egentlig syns jeg det var veldig skummelt, så mange ganger satt jeg å holdt for øynene når det verste var, men det var og spenningen med å være hjemme alene, sitte på loftet å se noe jeg sikkert ikke hadde fått sett hadde mamma og pappa visst det. Haha, snåle greier 😛 Så når sesongen med Smallville var over, gikk en sesong med OTH, og da satt jeg og tørket tårer etter omtrent hver episode! 😛

  4. nikky sier:

    Har faktisk ikke hoort om de seriene i det hele tatt :p

  5. Haha Passions var jeg også hektet på, merkelig serie :p

  6. Siv sier:

    Jeg har faktisk ikke hørt om noen av disse seriene! Men den lille jenta på ene bildet er med i en film som eldre, det tror jeg iallfall!!

  7. SV: Ja jeg er enig! 🙂 Veldig godt at formen er bedre ja ❤

  8. Tonje sier:

    Åh ja. Jeg såg på begge to. For noen herlige minner!!

  9. Hahaha. Sunset Beach fulgte jeg med på også 😀

  10. Charlotte sier:

    Haha ååå jeg husker passions!! 😀 På barneskolen løp jeg alltid hjem for å se på heksen Sabrina 😛

  11. Nina-Martine sier:

    Så aldri på disse… Har alltid vært TV slave, hehe, men elsket Friends like mye da som jeg gjør nå!

  12. Lene sier:

    //takk for hjelpen:) jeg skjønte hva du mente, men jeg har tydeligvis ikke statistikk på min da for på kontroll panel så er det bare hjem og vis nettsted knapp. Merkelig.

  13. Åå! Eg elska passions når eg var lita! Hugsar at eg sprang heim for å rekke det etter skulen, og ein gong skulle vi i bursdag til ein i klassen etter.. Vi jentene nekta å komme med mindre vi fekk sjå det.. Pinlig, men sant!

  14. vestfoldgirl sier:

    Åhhh Sunset Beach!!! Den følgte jeg med på 🙂 den var jo skikkelig bra…hehe! Jeg digga å følge med på Ben, Meg, Gabi, Caitlin og de andre jeg ikke husker navnet på! Og ikke minst Eddie Cibrian – han var jo bare vakker! Han som spilte typen til Caitlin så vidt jeg husker! Alle var så utrolig vakre og vellyket…som de vanligvis er i såper!!

  15. Veronica S sier:

    Har alltid fulgt med Home&Away feks. Begynte å se på det sammen med oldemoren min da jeg alltid stakk opp dit etter skolen. Hun så alltid på det og «Hverdagsliv» hehe. Men jepp, Sunset Beach tilhenger her i gården også, vi lekte til og med Sunset Beach i gaten (ikke spør)..
    Passions så jeg ikke så masse på, innimellom.. men da var jeg begynt på ungd.skolen og hadde lengre dager..
    Men åh så spennede Sunset Beach var..haha
    Fulgte med på noe som het Paradise Beach på TV3 for leeeeeenge siden.. den var også ganske spennende:P

  16. Memories! så de når jeg var liten ja 😀

Legg igjen en kommentar her

