COVER ALL MIX

En av favorittene i sminkepungen min er Cover all mix fra Make up store. Den er virkelig en livredder å ha når man f.eks er blå under øynene etter lite søvn eller har fått noen kviser i ansiktet.

Cover all mix 265 NOK - Make up store

Cover all mix er en høy pigmentert concealer som nøytraliserer og dekker. Den gule concealer dekker røde områder (kviser og blodkar). Den oransje-rødeconcealer dekker blå områder som mørke ringer under øynene. Den beigeconcealer lyser opp hudtoner og de to andre concealerne. Den er også perfekt som en primer for øyeskygger. Påfør den med en syntetisk børste for å få et tynt resultat.

Dette innlegget ble publisert i Sminke & Skjønnhet og merket med . Bokmerk permalenken.

21 svar til COVER ALL MIX

  1. kristin sier:

    åh, ja ! De har jeg sett på før, og har lurt hele uka på hvor det var jeg hadde sett den. Har så lyst på den! takk :p

  2. Tonje sier:

    Den har jeg hatt planer om å kjøpe SÅ mange ganger. Kanskje på tide snart… 🙂

  3. Regine sier:

    Oh, den såg veldig bra ut – eg har ein fra glo minerals som ligner litt, men den har bare to farger. Denne var jo genial! 🙂

  4. Nina-Martine sier:

    Sverger til bare minerals selv, men har enda ikke funnet en god concealer eller hva som helst annet til å dekke grusomme sorte ringer under øynene… :/

  5. Birte Oksnes sier:

    Takk for at du delte dette tipset, tror jeg kanskje må kjøpe meg denne! 🙂

  6. Nina C. sier:

    Virker som en bra concealer:)

  7. Veldig enig! Har denne selv, men synes den blir litt vel tjukk – anbefaler blend&fix fra MUS, da blir konsistensen perfekt! 🙂

  8. SV: Ja veldig kjedelig.. Men jeg må fokusere positivt. Vi får jo fikset oss et nytt kjøkken da 😉

  9. SV: Tusen takk søte Marita ❤ God du er 🙂 Ta kontakt med Ida. Hun fikser for deg 😉

  10. Siv sier:

    Vidunder! Kanskje jeg skal prøve noe nytt??

  11. elisejb sier:

    Å, den har jeg så lyst til å prøve!

  12. Marlene sier:

    lurer på å kjøpe meg en slik selv, så kanskje det er på tide nå ? 😉

  13. Jeg bruker den samme, den er veldig god 🙂

  14. Lena sier:

    Den hørtes bra ut, kanskje jeg skal prøve noe annet enn Mac snart =)

  15. Marit sier:

    Smart, takk for tips:)

  16. Tone sier:

    Så bra at du liker den 🙂 Jeg kjøpte den i høst, men det var helbom for min del.. Den var bra til vanlig, men da jeg hadde den på meg på trening trodde jeg hele ansiktet mitt skulle brenne opp. Det gjorde rett og slett utrolig vondt! Måtte rett hjem og fjerne sminken, og så pleie den stakkar huden min med gode kremer i dagevis for å fjerne svien.. Men har aldri hørt annet enn godt om denne fra andre, så det er tydeligvis jeg som er rar :p Ha en fin uke! 🙂

Legg igjen en kommentar her

