FORNUFTIG INNKJØP

Barnas Store Eventyrbok - 149 kr

Det er mammutsalg hos de fleste bokhandler nå, så på fredag tok jeg meg en tur innom ARK og tittet på bøker. Jeg fant verdens fineste barnebok, nemlig «Barnas Store Eventyrbok!». Det er en bok med alle de klassiske eventyrene som f.eks Askeladden som kappåt med trollet, Den stygge andungen, Tornerose og Rødhette. Jeg tenker dette var et fornuftig innkjøp i og med at jeg skal bli barneskolelærer, og da er det veldig kjekt å kunne lese eventyr for elevene. Det er også en fin bok å ha til den gang jeg får mine egne barn.  Flere som har vært å handlet bøker på mammutsalget?

Dette innlegget ble publisert i Film/Bøker/TV og merket med , . Bokmerk permalenken.

17 svar til FORNUFTIG INNKJØP

  1. Trille sier:

    Det kan du si er et fornuftig innkjøp! Hurra for deg!
    Hvis jeg hadde hatt råd, så skulle jeg kjøpt litt jeg også, men det får bli neste gang. 🙂

    Takk for følging på Bloglovin, jeg startet å følge deg for ei lita stund siden også, hihi. 🙂

  2. Nina C. sier:

    Kjempe bra at du kjøpte boka:) Nok spennende å lese gjennom:)

  3. Den har jeg også, og jeg går aldri lei! 🙂 super koselig!

  4. vestfoldgirl sier:

    Så smart 🙂 Det er sikkert en kjempefin bok! Jeg har en slags eventyrbok, men noe sånn er veldig lurt å ha når man skal jobbe med barn 🙂
    Sv: Tusen takk! blir vel frisk etterhvert 🙂

  5. Nina C. sier:

    SV;Så bra:) Vi får prøve å se den sammen også! Tror jeg skal se den med Nina m og Hanne:)

  6. Ikkje enda, men har dog ikkje tatt meg tida til å sjå gjennom dei fleste bøkene helde.. Ende som oftast med at eg kjøpe bøker, og gløymer å lese dei.. Har ca seks stykk som ventar på meg 🙂

    Sv;Eg trur desverre ein må ha iPhone ja.. Men det er ganske fantastisk! 🙂

  7. Det er en fin skatt å ha i bokhyllen 🙂

  8. Mari Johanne sier:

    Jeg har tenkt meg innom salget, men har ikke rukket det enda. Ganske koselig å lete etter interessante bøker synes jeg, i grunn 🙂 Slike bøker er jo «must-haves» i alle hjem! 😀

  9. Marit sier:

    Så bra bok! Fin var den også:) Må være fint å ha den liggende 🙂

  10. Åå, så koselig med eventyrbok! 🙂 Jeg har selv ikke vært på mammutsalget, men jeg er ikke så veeldig fan av bøker heller 😛

  11. Siv sier:

    Liiiker! God investering 😉

  12. Veronica S sier:

    Har ikke hatt muligheten å komme meg på Mammutsalg, men åh den eventyrboken så fin ut. Jeg er veldig fornøyd med 12 bind av «Verdens Vakreste Eventyr» jeg da;)

  13. Veldig koselig med sånne gammeldagse klassikere 🙂 Bra innkjøp!

  14. Birte Oksnes sier:

    Det er så fantastisk koselig også å skulle sette seg ned med små barn og lese noen historier… Det å leve seg inn, og ikke minst lese for små barn er i seg selv en stor glede! Så jeg er sikker på det vil komme mye glede ut av denne boka 🙂

Legg igjen en kommentar her

