HER ER DET LEARNING BY DOING.

Jeg ser veldig fram til TV-kvelden i dag. Jeg skal nemlig se på sesong 2 av Bingobanden. Jeg digga sist sesong og lo meg i hjel til tider. Etter Bingbanden står NAV med Atle Antonsen i hovedrollen for tur. Herlighet, jeg gleder meg til å se hvordan denna serien er. Atle Antonsen i seg selv er en utrolig festlig mann. Tror dette blir en bra TV-kveld på TV Norge. Flere som skal se på Bingobanden og NAV? 


 

Dette innlegget ble publisert i Film/Bøker/TV. Bokmerk permalenken.

20 svar til HER ER DET LEARNING BY DOING.

  1. vestfoldgirl sier:

    Bingobanden er utrolig morsomt, jeg ler meg ihjel av noen av sketsjene!! Det var hysterisk morsomt når den gamle dama dro opp den røde gamle telefonen og snakka i den, uten å være tilkoblet!! NAV var ikke så morsomt, men helt greit!

    • Ikkesant. Bingobanden er genialt. Elsker skjultkamera TV 🙂

      NAV var igrunn litt skuffende, men det tror jeg har noe med at jeg forventa endel av den serien. Men skal prøve å se flere episoder. Mulig den blir bedre. Men kan si meg enig i at det ikke var så morsomt!:)

  2. haha, det har jeg faktisk ikke sett på!

  3. Nina C. sier:

    Bingobanden var morsom som alltid:) NAV var litt bob-bob,men må glo litt mer på det å se om den blir bedre=)

  4. Elsker Bingobanden 😀

    SV: De litt høye koster ca 400 kroner, så billigere enn hjemme 😀

  5. Har ikke sett det, men det høres gøy ut!

  6. Regine sier:

    ja, det er jo genialt – kjempemorsomt!! Eg glemte å se på det i går eg, typisk.. jaja, next time :))
    Ha ein kjempefin torsdag!

  7. marika sier:

    tusen takk for søte ord!! 😀

  8. Nina C. sier:

    SV;Takk søs<3 Greit med pauser når man ikke har noe å blogge om. Eller lyst for den saks skyld. Men kommer nok snikende tilbake etterhvert:)

  9. Marlene sier:

    ser sjeldent på norske serier , men har sett noen episoder med bingobanden 🙂

  10. Siv sier:

    NAV – det høres spennende ut!! Var det gøy??

    • Jeg hadde veldig høyre forventninger til serien siden Atle Antonsen har hovedrollen. Men må innrømme at jeg ble litt skuffa. Men skal se den litt mer, for mye den blir bedre. Den hadde selvfølgelig noen gullkorn 🙂

  11. Haha, Bingobanden er så morsomt! 😀 Så på Morten Ramm i går, jeg 🙂

  12. Åå, søren altså! Jeg sovnet alt for tidlig i går.. Får jo aldri med meg noe på tv!!

  13. Marit sier:

    Ble litt skuffa over nav egentlig.. Får håpe det vokser på meg:)

  14. elisejb sier:

    Åå, bingobanden!!! Dauer hver gang 😀 Haha. Nav glemte jeg bort! Men hørte flere ble skuffa..

  15. Nina-Martine sier:

    Skal nok ikke følge med på noen av dem…

    Sv; Hehe, det får man håpe. Og håper ihvertfall det ikke stopper der!

    Ja, gleder meg til lørdag 😀

  16. Veronica S sier:

    Jeg så NAV.. Lo ganske mye, men så ikke Bingobanden, går det i reprise.
    Kun 2 uker igjen med praksis altså.. koos deg!

  17. Fashionblush sier:

    HAHAHA jeg elsker Bingobanden!! 😀

  18. Birte Oksnes sier:

    åååh, dette er virkelig underholdning til tuuusen! Jeg må le, fordi de finner på det utroligste! Herlige er de da i hvertfall 😀

Legg igjen en kommentar her

