BRETTSPILLKVELD

I kveld kommer to venninner av storesøster´n på besøk. Jeg har lenge vært misunnelig på brettspillkveldene dems, så denne helgen bestemte jeg og Nina oss for å invitere de hit slik at jeg også kunne være med. Vi står for middagen og dessert og alle tar med seg brettspill. Jeg ser virkelig frem til i kveld selv om jeg er sliten etter bursdagsfeiringen i går og tidligvakten jeg hadde på jobben i dag. Ha en utrolig hyggelig og flott lørdag, godtfolk! Jeg ønsker dere også en riktig god helg ♥

Hva skal dere gjøre idag?

Dette innlegget ble publisert i Helg og merket med . Bokmerk permalenken.

16 svar til BRETTSPILLKVELD

  1. Nina C. sier:

    Blir nok kjempe koselig i dag:) Alltid morsomt med brettspill!

  2. Nina-Martine sier:

    Yay, gleder meg! 😀

  3. Marit sier:

    Så utrolig koslig! 🙂 Jeg har besøk av en venninne så skal vi feire kjæresten min og kompisen hans i kveld, blir kjekt 😀

  4. Herlig! Spill er definitivt undervurdert – ler meg nesten ihjel når jeg sitter med jentene å spiller scrabble eller monopol 🙂 Kos dere! 😉

  5. vestfoldgirl sier:

    Det hørtes veldig koselig ut 🙂 Jeg har endelig en lørdag uten jobb og uten å være (for) syk!! Koser meg med film og godis 🙂

  6. Regine sier:

    Så gøy med spillkveld og venner – det er så koselig :))
    Håper søndagen din blir fin også!!

  7. Siv sier:

    Smaaaaart – så får du være med, HURRA :DDDD Håper du vant litt også da 😉

  8. elisejb sier:

    Det hørtes utrolig koselig ut 🙂 Håper dere hadde en vellykket kveld!

  9. Det hørtes hyggelig ut, brettspill er jo så gøy!

  10. Høres koselig ut 🙂 Jeg elsker brettspill ❤

  11. Trille sier:

    Spillkveld er helt fantastisk, I love it! Håper dere koste dere massemasse. 🙂
    Lykke til i innspurten av praksisen. 🙂

    SV: Tror nok du har rett, ja. Løypa Sognsvann-Ullevålseter er preppet i dag, så noe snø er det nå, men det kommer jo veldig an på hvordan været er i dag og i morgen formiddag, men tror ikke du skal utelukke det helt fullstendig.
    Hvis det er veldig mildt når de prepper, så kan sporene bli ganske ugreie, slik de var på torsdag da jeg gikk, men det går likevel. Det er enda snø i marka. 🙂

  12. Fashionblush sier:

    Så koselig 🙂 Og det må være den kuleste katten jeg har sett på lenge :p

  13. Åh, så koselig! Brettspill er så moro 🙂

  14. Marlene sier:

    morsomt! Aldri spilt scrabble jeg :-S

  15. Birte Oksnes sier:

    Herlig! Det er så fantastisk koselig når man kan samles med de man er glad i for å spille og kose seg! Håper du koser deg i disse dager, for det fortjener du kjære Marita! 🙂 ❤

Legg igjen en kommentar her

