BESTÅTT

I går var den siste dagen i praksis. Det var både trist og godt på samme tid. Trist fordi vi har blitt så godt kjent med elevene og praksislæreren vår, men godt fordi da slipper vi både å være «lærere» og studenter på samme tid. Vi hadde en hyggestund sammen med elevene de to siste timene i går der vi tegnet, hørte på musikk og snakka sammen, og tilslutt gikk vi ut for å ha frilek. Det var veldig koselig å få ha slik tid med dem før vi dro. Men nå er det tilbake til studiehverdagen og eksamensforberedelsene. Det skal sies at praksis har vært like bra og lærerrikt i år som i fjor. Jeg har fått bekreftet nok engang at jeg har valgt riktig utdannelse.

Noen av tegningen jeg fikk fra elevene

Jeg hadde også en samtale med praksislæreren min for å få vurderingsrapporten for praksis. Samtalen gikk meg til å smile fra øre til øre, for jeg fikk mye god tilbakemelding om hvordan jeg hadde vært i praksis. Det å få høre at jeg kommer til å bli en god lærer fra praksislæreren min gir meg virkelig en stor dose med motivasjon.

Jeg skal tilbringe helgen sammen med bestevenninna mi Renate, så jeg kommer nok ikke til å blogge så mye i helgen. Etter skolen i dag blir det først noen øl med medstudenter før jeg stikker ut med Renate. På lørdagen skal vi bestille sommerferien vår – gleder meg! Vi blogges i alle fall på søndagen. Da kommer jeg med en liten overraskelse til dere, godfolk!  Enn så lenge ønsker jeg dere alle en riktig god helg.

Hva skal dere gjøre i helgen?

Dette innlegget ble publisert i Helg og merket med , , . Bokmerk permalenken.

15 svar til BESTÅTT

  1. Marit sier:

    Gratulerer ! 🙂 Så deilig å få god tilbakemleding 😀 Det er motivasjonsbooster 😉 God helg 😀

  2. Grattis!! Så morsomt 🙂

  3. Siv sier:

    wiiiiii – ååå så FLOTT!! Både at du koser deg, og med positiv respons!! Det gir et kick, gjør det ikke? 😀

  4. Nina C. sier:

    Kjempe bra at praksisen gikk så bra:) Koselige med fine tilbakemeldinger fra både lærere og elever:)
    Du får kose deg i helga=)
    SV;Håper det jeg, at det prøver litt. men regner med at det ikke varer lenge så lenge Chuck er med i spillet:P hehe.

  5. camilla sier:

    Ååh! Så bra med gode tilbakemeldinger! 🙂 Godt å få bekreftet at du har valgt riktig, kan jeg tenke meg. Synes du er kjempeheldig! Selv så sliter jeg veldig med å vite hva jeg egentlig har lyst til å bli. Frustrerende, altså! Men men. Håper du får en kjempefin helg! 😀

  6. Så spennende! Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på førskolelærerutdanning, eller om jeg skal ta 1.- 7. klasse lærerutdanning. Har du noen tips om jeg velger lærerutdanning?

  7. Godt å høre at du føler du har valgt rett 😉
    God helg søte Marita ❤

    SV. Takk. Jeg skal sjekke ut ❤

  8. vestfoldgirl sier:

    Så deilig å få god tilbakemelding 🙂 Det er så godt å kjenne på følelsen at man har valgt riktig!! Kos deg i helga 🙂

  9. Veronica S sier:

    Denne helgen er avslapping, ingen tvil. Ganske utslitt etter uken med regn og vonde ledd + jobb..hehe.
    Så utrolig koselig da, at du er satt pris på i praksis! Trist, men en erfaring rikere right! Du er kjempeflink!
    Ha en flott helg.

  10. elisejb sier:

    Så bra du vet du har tatt riktig utdannelse 🙂 Hva er vel bedre enn det? 🙂 Skjønner at det var noe trist, men det hørtes hvert fall ut som en fin avslutning! Det høres ut som du har en bra helg i vente, kos deg masse snuppa!

  11. Nina-Martine sier:

    Så bra! Kan tenke meg det er litt bittersweet, og igjen så kan jeg si hvor misunnelig jeg er fordi du vet hva du vil bli! :p

  12. Marlene sier:

    Så braa, gratulerer så masse ! 😀 kan tenke meg det er en god motivasjonsboost at du får høre slikt ja ❤ Tror du passer utmerket som lærer jeg , du virker så god og omsorgsfull ^^

  13. Tonje sier:

    Så koselig da 🙂 Og veldig fortjent!!!

  14. Anne sier:

    gratulerer så mye 🙂 koselig med tegninger fra barna 🙂

  15. Tonje sier:

    Gratulerer med bestått og gode tilbakemeldinger 🙂

Legg igjen en kommentar her

