STARFISH

Sist uke da jeg var innom H&M for å kjøpe noen småting fikk jeg en gavekort på 50 kr som jeg måtte bruke opp innen 2 uker. I går brukte jeg det, og kjøpte meg en sjøstjerne ring og en lipgloss.

 29,50 kr – H&M divided.

Dette innlegget ble publisert i Klær & Innkjøp og merket med , . Bokmerk permalenken.

19 svar til STARFISH

  1. Siv sier:

    Wiiii – gratis ;D

  2. Tonje sier:

    Jeg må huske at jeg må bruke mine også. Sa de noe om at man ikke kan bruke alle på et kjøp? Den ringen har forresten jeg også lyst på 🙂

    • De sa de faktisk ikke noe om 😉 Bare prøv å bruk de på et kjøp 😉 Må gå ann 😉
      Ringen har jeg hatt lyst på lenge også, sett den over nett, men har ikke sett den i butikken før nå ! 🙂

  3. Marit sier:

    Kjempe kul ring 😀

  4. Den var kjempefin! Liker 😀

  5. EirinVictoria sier:

    Den var kjempestilig! Sjølv har eg holdt meg vekke frå butikkane i det siste.. Må bli sånn når ein må betale årsavgift på bil etcetc.. Lucky u! Kva type gåvekort var det? 🙂

  6. Veronica S sier:

    Ooh, jeg liker sjøstjerne ring!! slitan som vi sier i Bergen.

  7. malapie sier:

    Så morsom fasong=) Digger den!

  8. Trine sier:

    Har de endelig fått den i butikkene nå?! Har ventet og ventet, og nå hadde jeg nesten glemt den helt ut! Takk for at du minnet meg på det 😀 den er jo så kul!

  9. Nina-Martine sier:

    Haha, kul ring 🙂

  10. Birte Oksens sier:

    Så utrolig sommerlig og stillig ring 😉

  11. Lene sier:

    kjempe søt ring:)

Legg igjen en kommentar her

