BACK IN THE DAYS # 3

Denne gangen har jeg mimret tilbake til 90-tallet igjen. Jeg samlet på mye rart og måtte selvfølgelig ha det alle andre hadde. Pokemonkort, Gogo´s/dracoheads og pogs var i alle fall det det gikk i hos meg. Jeg husker godt vi hadde med dette i friminuttene og spilte i mot hverandre med gogo´s og pogs. Pokemonkort byttet vi ofte og det var om å ha flest kort. Jeg husker jeg fant to fulle permer med pokemonkort før vi flytta til her vi bor nå. Herlighet tenk hvor mye penger jeg/foreldrene mine brukte på detta.

Samlet dere på noe av detta? Eller kanskje noe annet?

Dette innlegget ble publisert i Godt og blandet og merket med , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til BACK IN THE DAYS # 3

  1. Nina C. sier:

    Memories.hehe. Blir litt nostalgisk å se disse bildene! Husker godt at vi samlet en del på pokemon kortene:)

  2. Marit sier:

    Åherregud, minnene! haha 😀

  3. Siv sier:

    heheheheeheeheh – sånne greier som er øverst (husker ikke hva som er hva – det er vel gogo’s?) kjøpte vi noen av, og jeg kjøpte en hel stabel med pogs på loppis. pokémonkort hadde jeg ikke – men jeg fikk et par i Donaldblad tror jeg….!

  4. Trine sier:

    Hahahaha, så morsomt å se! Jeg samlet faktisk på alt av det der, helt sykt egentlig :p

  5. Nina-Martine sier:

    Samlet selvfølgelig på alt dette! Følte at det kom noe nytt hvert år egentlig da jeg gikk på barneskolen. For noen år siden solgte jeg alle pokemon kortene mine, og fikk faktisk 500 kroner for de :p

  6. Veronica S sier:

    Okay, pogs, klinkekuler, spice girls bilder, slammerter til pogs.. men er nok «litt» for gammel til de derre Gogos og Pokemon kort..for da gikk jeg i 8 klasse..og da var alle de 3000 pogsene mine til omplassering til småbarn i gaten..som elsket det!

  7. Ann-Kristin sier:

    Herregud, tror jeg hadde alt det er… minner!:D

    http://ankih.wordpress.com/

  8. Hahahaha.. Dette var tider 😉 Pog elsket jeg 😀 😀 😀 Det andre har jeg aldri samlet på 🙂
    Men fotballkort var også veldig populært i min barndom 😀

    SV: Høres ut som en koselig fredag 🙂 Håper resten av helgen har vært like fin 😉

  9. astudentway sier:

    Ha ha, vittig å se dette igjen! Var en samler selv! 😛

  10. Åh, herre! Det hadde jeg nesten glemt 😀 haha! Så mye morsomme minner 😀

  11. Tonje sier:

    Hehe, pog! Herlig. Husker jeg var superduper god 😉

  12. Birte Oksens sier:

    Åååh, minner! Minner er virkelig noe som aldri forandrer seg, og er så fint å tenke tilbake på! 🙂 Også så artig, man kan virkelig finne mye rart og fint! Noe jeg syns kanskje er det morsomste er at jeg også var en av de som hadde dilla på dette du har bilde av 😀

  13. Tonje sier:

    Dette sparte jeg også på. Angrer ennå på at jeg tok «sjappas» på alle pokemon-korta mine i 4.klasse. Hadde vært artig å sett tilbake på de nå :p Jeg samlet også på klistremerker og glansbilder, de har jeg fortsatt 🙂

  14. Marlene sier:

    pogs har jeg aldri skjønt meg på, men pokemonkort og dracoheads hadde jeg i tonnevis! 🙂 Lillebror samlet også, og vi brukte faktisk å leke oss med dracoheadsa, lage oss byer, og leke med de som barbiedukker ^^ barndom ❤

  15. Lena sier:

    Samlet på Pokemon kort og sånne dracoheads! Gøy å mimre tilbake!

  16. elisejb sier:

    Haha! Minner! Gogo’s, pokemon, russekort, glansbilder og alt som var egentlig! Skulle ønske jeg kunne gå tilbake i tid, det hadde vært noe det!

  17. Andrea sier:

    ha ha, nå minnet du meg på noe ja! samlet på både pokemon kort, pogs og gogo`s, i tilegg til en hel masse annet! Klinkekuler var veeldig populært hos oss, og husker jeg hadde en bag med pogs;) Koselig å bli minnet på sånt som en har glemt!Hi hi!

  18. karoline sier:

    hahaham, jeg dør ! De små stygge hodene som vi samlet på :p

  19. Lene sier:

    hehe, herlig:) jeg samlet på pogs.. Det var tider det når vi spilte om nye og bedre pogs i skolegården:)

  20. Fashionblush sier:

    ÅH MINNER!! Jeg elsket dracoheads 😀

  21. EirinVictoria sier:

    Åh! Herlighet som eg samla på dette! Hadde nesten 200 pogs, så så starta eg og nabojentene pog klubb, men så ville ikkje dei vere med lengre, og plutseleg hadde eg berre 100.. Var sjukt sur! 😛 Når det gjald GoGo’s så trur eg eg har dei enda ein stad.. Dei var jo fantastiske, og eg slo ALLE gutane i klassa når vi spelte det, og vant dermed endå fleire! 😀

  22. savenessie sier:

    Å herreGUD så fantastisk nostalgi! Pog var helt fantastisk. Og så greier de å toppe ting med dracoheads og pokemonkort. Åh, barndom!

Legg igjen en kommentar her

