DETTE MÅ JEG DELE MED DERE

Jeg har som sagt at jeg skal ha bloggpause til jeg er ferdig med eksamen 15.mai, MEN jeg er nødt til å publisere dette innlegget her i mellomtiden. Jeg og bestevenninnen min Renate har nemlig fått oss studentleilighet hos Anker Studentboliger i Oslo. Vi flytter inn 1.juli! Jeg er så utrolig glad at jeg kan hoppe i taket. Kontrakten er signert, så nå er det bare å vente på at juli måned skal komme. Vi begge bor et lite stykke utenfor Oslo, så det er deilig å tenke på at neste semester så har vi kort vei til skolene våres. Det blir nok uvant å flytte ut fra mor og far, men det blir godt å starte på «voksenlivet».

Meg og min fremtidige samboer

Ellers vil jeg takke alle for «lykke til» kommentarene på det siste innlegget jeg publiserte. Dere er herlige!

Dette innlegget ble publisert i Godt og blandet og merket med , . Bokmerk permalenken.

42 svar til DETTE MÅ JEG DELE MED DERE

  1. Marit sier:

    Gratulerer! 😀

  2. Nina C. sier:

    Utrolig bra nyhet at dere fikk leiligheten:) Blir nok litt uvant i begynnelsen,men tror dere to kommer til å klare dere bra:)

  3. TINA-MARITA sier:

    Herlig! Gratulerer med leilighet, Marita 😀

  4. vestfoldgirl sier:

    Gratulerer, så moro da!! De leilighetene ligger jo ganske sentralt også!! Første gang jeg flytta til Oslo var også sammen med en venninne, og det var helt greit. Det blir fint å slippe lang vei til skolen og sånn 🙂

  5. Eva Beate sier:

    Så gøy, og så på Anker da som ligger sentralt i oslo. Herlig – gratulerer så mye! 😀

  6. camilla sier:

    Åååh, så kjekt!!! Gratulerer 😀

  7. Lene sier:

    Gratulerer så mye:) så spennende da, og ikke minst gøy:) alltid gøy å starte på voksenlivet, selv om det kan by på utfordringer, og selv om det er trygt å godt hjemme hos foreldrene så kan det ikke måles med følelsene når du sitter i din egen leilighet og kan gjøre hva du vil og når du vil uten noen som bryr seg:) dere to kommer til å få det kjempe fint i Oslo:))

  8. Nina-Martine sier:

    Heldig dere er!! Savner virkelig å bo sammen/dele soverom sammen med venninna mi, og ikke bo hjemme hos foreldrene mine, dere kommer nok til å få det skikkelig artig 🙂

  9. Hilde sier:

    Så moro! Gratulerer 🙂 Det er deilig å bo alene uten foreldre, altså! 🙂

  10. HURRA! Gratulerer så mye ❤ ❤ ❤

    SV. Lurt 😉 mye tips i dette 🙂 En veldig flott ukesmeny. Her fikk jeg gode tips ❤ Tusen takk 🙂

  11. Mia Kim sier:

    Åh, gratulerer så mye! Det blir nok kjempebra, og så deilig med tanke på at du kommer nærmere skolen 🙂 Jeg skal selv flytte inn med beste venninnen min på slutten av sommeren, så kjenner igjen den lykke følelsen der! Dere får ha masse lykke til med flytting og alt det 😀

    sv: Ja, jeg gleder meg til å bruke bikiniene i sommer! 🙂

  12. så utrolig deilig 😀 Grattis!

  13. Tonje sier:

    Oioioi, så morro!! Gratulerer så masse! 🙂

  14. Så kult!! 🙂
    Eg har budd der sjølv, funker greit det – og det er så sentralt og digg å bo der, eg gjekk til alt!! 🙂

  15. Siv sier:

    Så FLOTT!! Gratulerer!!!! 😀

  16. Anne sier:

    gratulerer så mye Marita 🙂 det er jo perfekt! fortsatt lykke til med eksamner! 🙂

  17. Gratulerer! Så gøy for dere 🙂

  18. Veronica S sier:

    ÅH så utrolig kjekt! Ble kjempeglad på deres vegne.. kjempespennende.
    Ha en fin pause videre!

  19. Åsåheldig! Kryssar fingrane for at eg får tak i ein studentbolig til hausten også!

  20. Trille sier:

    HURRA! Gratulerer sånn himla masse. Skjønner godt at lykken er herfra og inn i evigheten. 🙂

  21. Fashionblush sier:

    Gratulerer så mye!! Dette var hyggelig å høre 🙂

  22. monarabben sier:

    Gratulerer så masse!! «godt» og se det er flere som har bloggpause pga eksamenskjøret 🙂 Jeg er ferdig 18.mai, men har tatt meg litt fri fra lesingen siden det er to uker til neste eksamen! 🙂

    • Merker at det virkelig er nødvendig med bloggpause nå som det er eksamenstid. Du er heldig som er ferdig 18.mai. Jeg har eksamen igjen 4.juni(konteeksamen) og 13.juni i naturfag for lærere. Men er ferdig med de to første 15.mai 🙂

  23. elisejb sier:

    Ååå, så bra 😀 Gratulerer så mye!

  24. Hurra! De kjem til å få det kjempefint! 😀

  25. Så herlig! Gratulerer 😀

  26. kristin sier:

    Så gøy! Det er så gøy å bo sammen med venninne 🙂 ! minner for livet!

  27. Nina-Martine sier:

    Sv; Jaaa, det er jeg 😀

  28. juliem sier:

    Åh, så herlig 😀 gratulerer! Og masse lykke til på eksamen:)

  29. gratulerer 🙂
    Når søkte dere?
    vi har også søkt leilighet på anker, og er såå spent på om vi får D:

  30. SV: Tusen takk 🙂 Grattis med overstått eksamen 🙂 Hva hadde du muntlig i da og hva fikk du? 🙂

    • Takk 😀 Jeg hadde matematikk muntlig. Vi hadde en del 1 vi hadde forberedt som vi snakka om et mappekrav vi selv hadde skrevet. Så ble vi spurt om ting både teoretisk og didaktisk etterpå i 15-20 min. Jeg fikk hjerneteppe etterhvert på del to, for fikk et spørsmål om noe jeg ikke husket. Så følte det gikk veldig dårlig, men jeg besto og fikk D. Så er veldig fornøyd med det! Jeg har fått mine 15 poeng i matematikk. Skal konte på den skriftlige 4.mai, og nå føler jeg at jeg kan så mye mer og satser på at den går veldig bra 🙂

  31. SV: Tusen takk Marita ❤
    Det viktigste er å bestå og deilig å være ferdig med matte vil jeg tro 😀 😀

  32. Lene sier:

    Idag er det 15 mai, idag kommer du tilbake, right?? savner oppdateringer her! Håper eksamen gikk kjempe bra, noe jeg tror den gjorde:)))

    • Jeg var ute å feiret at to eksamner av fire var overstått, så ble ingen blogginnlegg i går, men er tilbake nå vettu. Iallefall for en periode før jeg må lese til nye eksamen:) Håper alt er bra med deg, Lene. Åh, koselig å høre at du savner oppdateringer fra meg. Jeg savner å lese bloggen din og til de faste jeg følger.

  33. Marlene sier:

    Så herlig, gratulerer! 😀 Blir sikkert kanonbra!

Legg igjen en kommentar her

