LONDON BOUND

I går røyk Monika Blomeid ut av talentkonkurransen The Voice. Hun var helt klart min favoritt, men jeg har troen på at hun kommer til å klare seg uten The Voice. I går sang hun en av sine egne låter – London Bound. Jeg syntes sangen var helt nydelig, og mener det er en fordel for henne at hun fikk vise hvordan musikk hun lager før hun røyk ut. Jeg ser i alle fall frem til en CD fra denna Gjerdrumsjenta. Ellers så fikk jeg den gledelig nyheten om at prinsessa til Ingrid og Robin har kommet til verden i dag. Så gratulerer masse til de nybakte foreldrene og velkommen til verden lille vesla. Jeg vil også ønske dere alle sammen en riktig god helg. Jeg skal virkelig nyte at jeg har helg nå, før eksamensstrien begynner igjen på tirsdag.

Har deres favoritt kommet videre til finalen i The Voice?

Dette innlegget ble publisert i Artister/Kjendiser, Helg og merket med , . Bokmerk permalenken.

18 svar til LONDON BOUND

  1. Marit sier:

    Fikk ikke sett det jeg, siden jeg var på jobb, men har egentlig ingen favoritt heller, de er jo alle så flinke:)

  2. Marlene sier:

    Hun klarer seg nok fint uten The Voice ja , så vi får nok høre mer fra henne 🙂 Av de som gikk til finalen nå, håper jeg egentlig Martin vinner 🙂 Eller «bessfar» 😀 Ha ei flott helg ❤

  3. Nina-Martine sier:

    Synd hun røk hun 😦 Min favoritt har vært Alexander hele tiden, så håper han vinner, men begynner å tro at det er Martin som vinner, en jeg syntes virkelig ikke kan synge i det hele tatt :p

  4. monarabben sier:

    Har i grunn ikke hatt tid til å følge så veldig med. Men syns Monica var kanonflink!!! Tror av de som er igjen nå så liker jeg han Alexander best 🙂

  5. Nina C. sier:

    Kjempe synd at hun røyk,men som sagt hun greier seg helt sikkert uten the voice:) Den sangen ovenfor er kjempe fin! Jeg heier nå på Aleksander ! Foruten monika er han en av mine favoritter:)

  6. Gunnhild sier:

    Har ikke fulgt med på The Voice, men den sangen der var veldig fin!
    God helg! 🙂

  7. Hilde sier:

    Det er så synd at hun røyk ut, men jeg tror som deg, hun klarer seg alene 🙂 med den stemmen tror jeg det. Hun er unik:)

    God helg:)

  8. Siv sier:

    Jeg skal høre på denne – etter å ha laga sanger selv, vet jeg hvor mye det settes pris på når folk hører på dem!! GOD helg du også, Marita!!

  9. Nina C. sier:

    SV;Samme her også! Skulle gjerne sett en del sesonger til:( Men 6 sesonger er jo kjempe bra og det er jo greit å få en avslutning. Som du sier er det jo måte på hvor mange ganger Blair og Chuck skal finne sammen og gå fra hverandre. Har jo vært det underliggende plottet gjennom hver sesong,at det enten har vært at de har kjempet med hverandre eller mot hverandre.

  10. vestfoldgirl sier:

    Hun var flink, så det var dumt hun gikk ut. Jeg synes også det var dumt at Hans Petter gikk ut. Ikke bare kjenner jeg familien hans, men jeg synes han var en av dem med mest energi og sjarm på scenen!

  11. Lene sier:

    Jeg fikk ikke sett det på fredag, og har gennerelt ikke fått sett så det mange ganger, slik at jeg har fått meg en favoritt. Hørte sangen her, og hun er jo kjempe flink, både tekst og stemme.

  12. Elsket sangen til Monika! Jeg har vært fan av henne fra starten, kommer garantert til å følge med henne videre og ikke minst kjøpe plata 🙂

  13. Veronica sier:

    Helt tragisk at hun røyk ut. Hun hadde desidert den beste stemmen av alle ❤

Legg igjen en kommentar her

