OFF TO LONDON

Nå er det ikke mange timene igjen før Renate, Christine og jeg sitter på flyet til London. Håndveska og kofferten er pakket og bare venter på å bli tatt med til gardermoen. Vi drar ca. kl.07 med flyet til London, så det blir ikke noe blogging før jeg drar gitt. Vi skal prøve å være på gardermoen kl.05, så det blir heller ikke så mye søvn vil jeg tro. Jeg kommer til å ta meg en bloggpause mens jeg er i London. En grunn til det er at jeg ikke tar med meg MackBooken min. Og for det andre så er jeg på ferie med venninnene mine, så da trenger jeg ikke å sitte kristra til pcen. Men jeg er tilbake mandag 25.juni(på kvelden), og da skal jeg oppdatere dere om innkjøp og alt vi har gjort på vår lang-weekend-tur til London. Vi blogges om fem dager, godtfolk! Ha en super uke og en god helg når den kommer♥

Usikker om jeg skal ta ut noe eller ikke… Skal jo til LONDON for å shoppe, så trenger ikke å ha med så mye klær…

Flere som skal ut å reise i disse dager eller i løpet av sommerferien?

Dette innlegget ble publisert i Reiser og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

21 svar til OFF TO LONDON

  1. ÅH, heldig!!! god tur 🙂

  2. Kikki sier:

    Sees på den andre siden av vannet, kjære! ❤

  3. vestfoldgirl sier:

    God tur og kos deg masse!!! 🙂 London er bare helt hærlig og jeg håper dere får noen fine dager der!!!

  4. Nina-Martine sier:

    Ha en super tur!! 😀

  5. Trille sier:

    God tur! Håper dere får det supert! 🙂
    Jeg skal nok bare hjem til Bodø. 🙂

  6. Tonje sier:

    God tur til London! Kos deg masse 🙂

  7. Siv sier:

    Kooooooooos deg!!!!!!!! WIIIIII 😀

  8. mittbeik sier:

    Kos deg kanonmasse. Nyt London – du kan jo ikke blogge når du er i London. Det finns ikke tid til sånt. 😉

  9. God tur 🙂 Kos dere masse ❤

    SV. Tusen takk Marita ❤ Flink du er 🙂 Gleder meg til bilder av deres nye leilighet ❤

  10. Nina C. sier:

    Ha en kjempe fin tur.)

  11. Anne sier:

    Kos deg masse Marita 🙂 ❤ Når jeg reiser til England har jeg kun med meg et eller to antrekk, og litt ekstra undertøy. Ellers pleier jeg å ha en ganske tom koffert fordi jeg vet hvor lett det er å fylle den opp!
    Gleder meg til å se bilder fra turen din 🙂

  12. Marit sier:

    Heldig! Kos dere maks 😀

  13. Marlene sier:

    god tur og god helg! 🙂 Gleder meg til å høre om turen ^^

  14. heldigen, ha en god tur! husk å ta masse bilder til oss 😀

  15. Olivia sier:

    Så heldig du er, kos deg masse! 😀

  16. Hilde sier:

    God tur!! Gleder meg til å se bilder 🙂

  17. Veronica S sier:

    Heldige menneske, jeg vil også til London!! Kos deg!!

  18. Håper dere koser dere masse! God tur 😀

Legg igjen en kommentar her

