I MORGEN FÅR VI NØKLENE…

Snart er denne helgen omme. Jeg har hatt en hyggelig helg med venninner og familien. Jeg merker at jeg har ferie, for nå har jeg begynt å spille TheSims3 igjen. Herlighet, så fort tiden går når jeg først begynner å spille det. MEN over til det jeg skulle fortelle; I morgen så får jeg og Renate nøkkelen til studentleiligheten vår på Anker (Storgata i Oslo). Jeg gleder meg vanvittig mye til å flytte sammen med Renate. Jeg ser frem til å bo nærme skolen og i byen. Det blir godt å slippe den 45minutters lange bussturen til skolen. Vi får som sagt nøkkelen i morgen, men vi får ikke flyttet inn for godt før i slutten av juli/august. Jeg jobber i nabokommunen hele juli og Renate jobber på Jessheim i hele juli, så da lønner det seg ikke å bo i byen. Men vi skal flytte litt og litt fremover.

Flere som er på flyttefot denne sommeren?

Dette innlegget ble publisert i Godt og blandet og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

25 svar til I MORGEN FÅR VI NØKLENE…

  1. Birte Oksnes sier:

    Det er så kos å ha det hyggelig med de man er glad i 🙂 Det er deilig med ferie, bare synd det ikke er sol! Noe så spennende da Marita, det blir en opplevelse for dere begge – og dere kommer nok til å kjenne hverandre enda bedre når dere bor så tett innpå hverandre! 🙂 Dere har en spennende tid i vente, husk å kose deg i denne travle perioden! 🙂

  2. Birte Oksnes sier:

    sv: hihi, nei, det er ikke feil med reker og vin en lørdagskveld 🙂 Og jordbær til dessert var, som du selv sier, heller ikke feil 😉 Vet du, jeg tror deg jeg 😀 Reker og vin er noe som må nytes i løpet av sommeren 🙂 Kanskje det blir til at du og venninnene dine har en kveld med reker og vin 😉

  3. Marit sier:

    Så gøy:D blir godt å bo med en vennine;)

  4. Nina C. sier:

    Blir nok kjempe spennende å få nøkkelen:)

  5. Å! Så spennande, og innmari kjekt! Det skal seiast at det er morsommare å flytte inn, enn ut! Kos dokke masse!

  6. Tonje sier:

    Så moro! Gratulerer 🙂

  7. Spennende, spennende! Hehe, vi skal heldigvis ikke på flyttefot denne sommeren, men heller ordne oss mer til i huset vårt. Har jo bodd her en stund nå, men mangler alltids litt rundt fordi 😉

  8. Angela sier:

    Så spennende med flyttingen! 🙂
    Kjempe fint bilde forresten!

  9. Tonje sier:

    Åh, det blir nok veldig kjekt 😀 Bildet var nydelig også…og ikke minst alle innkjøpene du har vist under her. SÅ masse fint tilbehør de har på primark nå…vil tilbake asap!

  10. Regine sier:

    Så spennende – lykke til med flyttinga , det blir nok topp! Eg har budd i anker studentbolig, det var digg med gåavstand til alt, herlig og sentral :))

  11. elisejb sier:

    Så moro!! 😀 😀 Spennende! Masse lykke til! Kanskje vi sees til høsten?? 🙂

  12. Nina-Martine sier:

    Ååh, dere kommer til å få det helt fantastisk!! 😀

  13. Birte Oksnes sier:

    Ønsker dere begge lykke til i dag, tenker det er en fantastisk følelse å skulle hente nøklene til egen leilighet! 🙂

  14. Så spennende å få nøklene 🙂 MORO!

    SV: Ja bloggen til Elise var relativt ny for meg også, men jeg digger den 🙂 Ta turen innom, Marita 🙂 Anbefales 😀

  15. SV: Nobels testament bør du se, Marita 🙂 Veldig bra film ❤

  16. Marlene sier:

    Ææææ, så gøy! 😀

  17. Birte Oksnes sier:

    sv: Tusen takk! Koselig å høre du syns 🙂 Er leit du ikke har fått sommerfølelsen, men håper du får oppleve å være innehaver av den i løpet av sommeren 😉

  18. Nina C. sier:

    SV;Ja,juni mnd var en fin og bra måned:) Blir fort mer lesing når man kjeder seg .hehe:P

  19. Birte Oksnes sier:

    sv: hihi 🙂 Tusen takk for det kjære Marita! 🙂

  20. martinejh sier:

    Så deilig da, blir sikkert fantastisk å slippe pendlingen.. Koselig å bo sammen med en venninne også 🙂

  21. Siv sier:

    WOOP WOOP – husk å vise oss hvordan det ser ut!!

  22. Eva Beate sier:

    Spennende med flyttingen! Lykke til!

Legg igjen en kommentar her

