DEILIG DAG

I går tror jeg jammen meg at jeg hadde en perfekt sommerdag. Jeg hadde lunsj med Dung på Akerbrygge etterfulgt av en is på bryggekanten i solsteika. Deretter turet jeg videre til Majorstua for å tilbringe resten av dagen sammen med Christine og Stephanine. Siden været var helt på topp, så fant vi ut av at det passet veldig godt med en rekeaften på balkongen. Det var virkelig deilig å sittet ute på balkongen til Christine og spise reker og nyte kveldssola. Det var en deilig dag. I dag stikker jeg til Jessheim for i helgen skal vi ha grillfest hos Renate(der moren og stefaren bor), så blir ikke noe blogging før på søndag for min del. Krysser fingrene for at yr og storm spår feil og at vi får knallvær på lørdagen da grillfesten er. Ha en god helg, fininger!

Hva er deres planer for helgen?

Dette innlegget ble publisert i Hverdag og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

15 svar til DEILIG DAG

  1. Ser herlig ut 🙂 Elsker reker ❤

    SV. Hvilken bok leser du om dagen? Er det den du har anbefalt før om Utøya? 🙂

  2. Nina C. sier:

    Var kjempe herlig i går med tanke på været:) Du får ha en fin helg med renate 🙂

  3. Marit sier:

    Så herlig da 😀 Kos deg masse, god helg 😉

  4. Anne sier:

    Så herlige bilder 🙂 Håper de melder feil ja. Hadde vært kjekt med flere soldager! kos deg masse i helgen. På søndag reiser jeg til Ullared 🙂

  5. Veronica sier:

    Det hørtes ut som en deilig dag:) Hvis det regner i helgen, blir det en kosehelg inne,og hvis blir det vel god mat og hvitvin i solen tenker jeg !! ❤

  6. Nina-Martine sier:

    Hørtes herlig ut 🙂 Har nok ingen planer for denne helgen, men endelig har jeg også ferie! 🙂

  7. Nina-Martine sier:

    Sv; Hehe, takk 🙂

    // Takk, ser ikke sånne bygninger hver dag 😛

    // Det må du få gjort, sinnsykt morsom film!

    // Det gikk heldigvis fort å gro såret, bedre enn fryktet i alle fall 😛

    // Klemte den i bildøra først da, kanskje bedre i den rekkefølgen i hvert fall :p

    // Takktakk 😀

  8. Birte Oksnes sier:

    Nydelige bilder! Også så kos det så ut 🙂 Så ut som en sikkelig idyllisk, nydelig, vakker og koselig sommerdag! 🙂 Reker er virkelig det beste jeg kan få om sommeren! Håper du får flere slike gode koselige øyeblikk i løpet av sommeren 😉 Stor klem til søte deg! 🙂

  9. monarabben sier:

    For et flott bilde av deg! 🙂 Det er så herlig nå som vi har hatt noen få dager med fint vær.. Skulle ønske det fortsatte sånn…

  10. SV: Ja ser veldig fram til Kreta ❤ Man kan nyte det i Norge også ❤

  11. Marlene sier:

    Hørtes kjempedeilig ut Marita, minus rekene da, det hæler ikke jeg nemlig 😛 haha ^^ Håper helga di var kjempefin ^^

  12. camilla sier:

    Såå herlig! 😀 I helgen har jeg bare slappet av med kjæresten i solen, grillet og vært med en venninne og kost meg hundevalpene hennes. En ganske så fin helg 🙂

  13. Siv sier:

    ÅH!!!!!!! I WANT!

  14. Veronica S sier:

    Hørtes ut som en kjempefin dag;) Flotte bilder.

  15. Eva Beate sier:

    Det hørtes ut som en fin dag og en fin helg. Det er utrolig herlig på Aker Brygge når sola skinner. Fantastisk stemning og atmosfære! 😀

Legg igjen en kommentar her

