BACK IN THE DAYS # 4

Nå er det lenge siden jeg har mimret tilbake til det gode gamle 90-tallet. En tv-serie som var stor for min del på 90-tallet var The Fresh Prince of Bel-Air med godeste Will Smith i hovedrollen. Serien var med på å gi Will Smith sitt store gjennombrudd som skuespiller, og siden har jeg elsket han! Jeg husker at jeg alltid sang med når intro sangen kom på TV´en sammen med søstern. Jeg tror faktisk jeg kan sangen ennå! The Fresh Prince of Bel-Air er faktisk en serie jeg kan se om og om igjen uten å bli lei. Den går forresten i reprise på viasat 4 om dagen for de som vil ha et gjensyn med den hysterisk morsomme serien.

Flere som hadde The Fresh Prince of Bel-Air som TV-favoritt på 90-tallet?

Dette innlegget ble publisert i Godt og blandet og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

20 svar til BACK IN THE DAYS # 4

  1. vestfoldgirl sier:

    Husker denne serien godt 🙂 Broren min var veldig fan av Will Smith! Og det er fortsatt en artig serie, jeg ser på den innimellom på tv!

  2. Marit sier:

    Den serien var en stor favoritt! Herlig altså:D Tipper jeg kan intromusikken enda 😉

  3. Regine sier:

    hehe, aldri sett på det – vi hadde kun nrk og tv2 då eg var liten 😀
    gøy det med litt mimring 🙂

    Håper du får ein herlig dag søte du!

  4. Eva Beate sier:

    Haha – jeg ser på den enda jeg (gjennom viasat 4) og da sitter jeg og ler. Høyt! ;D

  5. Nina-Martine sier:

    Det var en av mine favoritt serier også, og kan nok intro sangen fortsatt jeg og, haha :p

  6. Siv sier:

    HEYYYYYY – jeg tror jeg har sett en del av en sånn episode!!!! (Men selv var jeg ei 7th Heaven-jente IN MY HEEEEEART!)

  7. Hilde sier:

    Veldig herlig serie! Jeg sang også med på introen, og tror jeg kan hele enda 😉 Will Smith er jo så herlig. Og Carlton når han danser!

    SV: Veldig søte mennesker vi har hatt med oss på tur, da! =D
    Tusen takk, Marita! Jeg ble også rimelig glad!! 🙂 Hyggelig å høre at du også ble det! Og det var veldig romantisk. Litt som Anne C sier; som i et eventyr 🙂

  8. Nina C. sier:

    Husket vi så mye på det før ,og den var en av mine favorittserier.:)

    SV;Takk Marita:) Har blitt en del turer iløpet av de siste dagene.Kjenner det på kroppen,men det er jo bare positivt:) Skal kose meg med Nina m idag,og jeg påminte henne om premien på mandagen:)

  9. Bruker å følge med på det når det går på tv, så utrulig bra serie! Blir aldri kjedelig, uansett om man har sett episoden før 😀

  10. ★MK★ sier:

    Hehe kjekkingen ja! Husker at det var om å gjort å synge høyest å være ville med movesa, eller jeg prøvde å slå meg selv fra forrige gang. Will var sååå kul! Lasta ned å så alt med typen for ikke lenge siden faktisk. Gode minner. Har du en favorittepisode?

  11. Veronica S sier:

    Herlighet jeg kunne jo HELE den rappen.HELE greien! Var vel en av de få jentene i klassen som kunne den.

  12. En stor favoritt 😀

    SV. Ja sjekk ut Ida sin blogg 🙂 Den er veldig bra, Marita 😀

  13. SV: Ja denne må du lese, Marita. Helt nydelig ❤

  14. Lene sier:

    Herlig mimring, den serien så jeg også masse på:))

  15. Hilde sier:

    Jeg synger enda jeg 😉

    SV: Tusen takk, Marita! 🙂 Jeg blir litt ekstra glad når jeg kan dele det med andre 🙂 Det blir nok ikke så mye planlegging enda, men etterhvert så kommer det! Jeg må jo dele det med dere 🙂
    Vi nyter ringene og hverandre!

  16. Birte Oksnes sier:

    hahahahaha, ååå, jeg husker dette tv programmet godt! Han gjorde så mye rart som fikk meg til å le hver eneste gang! Og jeg kan forstå du kan se den om igjen uten å bli lei, det er jo hysterisk morsomt 😀

  17. Anne sier:

    ja hvem har ikke sett på det? :p

  18. Duyen Nguyen sier:

    Ser på det engang iblant på TV:) Elsker Will Smith:)

  19. Den husker jeg og! Ååh, så mange gode minner fra 90-tallet! 🙂

Legg igjen en kommentar her

