UPDATE

Dere kan jo bare gjette hvilket kinostykke jeg skal se i dag?  Det er jo enten Batman eller Magic Mike som er noe nå for tiden. Jeg skal i hvertfall på kino i dag sammen med fint folk for å se på Batman – The Dark Knight Rises. I går så jeg Batman begins og The Dark Knight sammen med søstern . Etter og ha sett de filmene, så gleder jeg meg stort til å se den tredje og siste filmen. Ellers vil jeg meddele at det blir mest sannsynlig første natt i leiligheten di løpet av uka. Det er mye som kommer på plass i løpet av de kommende dagene. I alle fall det mest nødvendige. Men blir nok noen turer frem og tilbake fra Gjerdrum – Oslo i ukene fremover, men slik må man vel regne med når man er på flyttefot. Ha en fin mandag, godfolk! Jeg håper at dere har hatt en utmerket helg.

Har du sett eller skal du også se The Dark Knight Rises?

Dette innlegget ble publisert i Film/Bøker/TV, Hverdag og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

18 svar til UPDATE

  1. Marit sier:

    Heldig! Gleder meg til å se den filmen jeg og, men det blir ikke tid før ferien er ferdig:)

  2. Lene sier:

    kos deg masse på Kino i kveld Marita, jeg har ikke sett den enda, men snart.. 🙂 spennende å flytte inn i leilighet, tenker du gleder deg masse :)) nytt og spennende:)

  3. Tonje sier:

    Tenker jeg skal se den ja, men usikker på når jeg skal rekke det egentlig 🙂 Går salgssiden din bra forresten?

    • Den går ganske så bra. Jeg har ikke så fryktlig mange medlemmer, men de jeg har kjøper jo. 🙂 Fått solgt unna endel nå 🙂 Hva med deg?

      • Tonje sier:

        Det viktigste er vel at folk handler ja! 🙂 Jeg har fått solgt en god del jeg også. Meget fornøyd! 🙂 Hadde jeg visst at facebook var så effektivt så hadde jeg begynt med det for lenge siden.

      • Ikkesant 🙂 Solgte en god del idag. Har noen som handler mye av og til, og da får jeg kvitt meg med ting vettu.
        Ja, skulle søren meg begynt før. Epla.no var noe tull i forhold 😉

      • Tonje sier:

        Så bra da!!! 🙂 Og ja, Epla er tull.

  4. Eva Beate sier:

    Kos deg på kino! 🙂

  5. Nina-Martine sier:

    Den har jeg selvfølgelig sett 😉 Og spennende at det går fremover med flyttingen 🙂

  6. Siv sier:

    Jeg tror jeg skal gjøre det samme som deg- se dem alle sammen! Vilvilvil, ihihihihih 😀

  7. vestfoldgirl sier:

    Jeg gleder meg veldig til å få sett den siste filmen! jeg har likt godt de to første filmene, og da særlig Heath Ledger. Men jeg synes Bale også er veldig god som Batman!
    Sv: Tusen takk 🙂 det blir nok bra…håper jeg. Alltid spennende og skummelt med ny jobb!

    • Du burde glede deg. Var en kjempefilm! 🙂 Ja, Heath Ledger var helt unik som The Joker! Gah, ble helt fascinert da jeg så The Dark Knight på søndag. Han var så god i rollen sin. Synd han aldri fikk oppleve suksessen med filmen. Men ja, Christian Bale er en dyktig batman. 🙂

      //Jeg heier på deg i morgen. Det blir nok veldig skummelt i starten, men detta klarer du vettu 🙂

  8. Nina C. sier:

    Blir mye frem og tilbake når man er på flyttefot:) Blir koselig når alt er på plass:)

  9. Fashionblush sier:

    Jeg så den faktisk i går. Elsker den!!:)

  10. Så kjekt!:) Jeg har ikke sett den nei, men har veldig lyst!:)

  11. ★MK★ sier:

    Skal sikker se den når kjæresten kommer tilbake til byen etter sommeren=) Hva med Spiderman da?

Legg igjen en kommentar her

