FILMTIPS PÅ EN GRÅ TIRSDAG

For en stund siden fant jeg en giveaway hos Nina. Jeg vant Breakfast at Tiffany´s og en neglelakk + neglefil. Jeg hadde ikke sett filmen tidligere, så var superglad for at jeg vant. Jeg føler liksom at det er en film man bør se om man er glad i kjærlighetsfilmer og er jente. Selveste Audrey Hepburn spiller i hovedrollen, så det var gøy å endelig se henne spille i en film. Hun er så utrolig vakker. Så om dere heller ikke har sett Breakfast at Tiffany´s ennå, så gjør det! Ha en fin tirsdag, godtfolk!

Dette innlegget ble publisert i Film/Bøker/TV og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

17 svar til FILMTIPS PÅ EN GRÅ TIRSDAG

  1. Nina C. sier:

    Breakfast at tiffanys var kjempe bra:)

  2. Nina-Martine sier:

    Yay for at dere likte filmen 🙂 Audrey er fantastisk ❤

  3. Hilde sier:

    Så moro at du vant 🙂 Jeg har ikke sett filmen! Men det bør vel gjøres, har jeg skjønt 😉 Lurer på om jeg får med kjæresten på det… :p

  4. Siv sier:

    Ja… det er nok en film jeg må se snarT!!

  5. glorie sier:

    fin film! ha en herlig kveld

  6. Marlene sier:

    aww, grattis som vant da! 😀 Har ikke sett den nei, men skal absolutt gjøre det ^^

  7. Eva Beate sier:

    Det er en flott film 🙂

  8. Lene sier:

    Jeg har sett den, og den er herlig og søt, absolutt en must for jenter å se:)

    //Du er hjertelig velkommen any time:) Blir digg med kalde høst og vinterkvelder, først en tur i massasjebadet så inn i vinteragen med pys i peisen og noe godt i glasset. gleder meg:)

  9. Takk for tips ❤

    SV: SÅ moro 🙂 Da må du ta en tur. Andrea har en kjempe fin blogg ❤

  10. vestfoldgirl sier:

    Jeg har aldri sett denne. Er egentlig ikke sånn kjempeglad i gamle filmer, men burde vel se denne, det er jo en klassiker 🙂

  11. måå se den filmen!:)

  12. Nina C. sier:

    SV;Helt enig:) Denne må inn i samlingen, vi kan jo kjøpe sånn boks:) regner med at det kommer etterhvert. Vi har jo lånt den første filmen av arne. 🙂

  13. SV: Ja dette er en veldig viktig bok.. Det som forbauser meg i denne saken var at alle trodde at andre hadde meldt fra til barnevernet.. Det skader vel ikke med flere bekymringsmeldinger!??!?! Blir så frustrert på denne stakkars guttens vegne!

    • Ikkesant! Det forbauste meg også etter jeg hadde lest boka. Det er bedre med 100 bekymringsmeldinger enn ingen. Uff, det er så ufattelig vondt at det endte sånn med Christoffer 😦

  14. Hilde sier:

    SV: Tusen takk, Marita! 🙂 Den brune jakka er veldig myk og god 🙂 Og varm! Det er viktig 😉

Legg igjen en kommentar her

