ØNSKER TIL LEILIGHETEN

Jeg og Renate føler vi har kommet opp på plass i leiligheten nå, men vi føler veggene gjør leiligheten så kald og enkel. Vi har nemlig hvite vegger og får nesten ikke lov til å henge opp noe på veggene tror jeg… Men vi har kommet frem til at vi får gjøre leiligheten mer hjemmekoselig og varmere ved å piffe opp interiøret. Vi har bestemt oss for å kjøre litt rødt interiør i stuen, siden vi har hvite møbler ellers og en beige sofa. Soverommet mitt skal jeg fikse til helgen, for da blir det en IKEA tur. Jeg skal få på plass en hylle, nytt sengetøy og pynteputer til senga. Nå gleder jeg meg til at jeg får penger, så jeg kan kjøpe pynteting og diverse andre småting til leiligheten. Flere som driver bytter ut interiør i hjemmet sitt/pusser opp?

Noen av ønskene fra Kremmerhuset og IKEA.

Dette innlegget ble publisert i Hverdag og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

17 svar til ØNSKER TIL LEILIGHETEN

  1. Nina C. sier:

    Mye fine ting du ønsker deg:) Rød er en fin farge det,og tror det vil passe til leiligheten deres:)

  2. Hilde sier:

    Så spennende og moro å innrede leiligheten deres 🙂 Jeg gleder meg til å se flere bilder! Rød er jo en nydelig farge mot hvitt og beige.

  3. Tonje sier:

    Forandring fryder vettu, og jeg gjør stadig endringer 🙂 Men så eier jo jeg min egen leilighet også da..

  4. Marit sier:

    Når vi endelig ender opp med å kjøpe så kommer jeg til å gå amok på interør! Er så mye jeg vil ha 🙂 Jeg har forresten den te boksen, supersøt:) Elsker slikt:)
    SV: Ja, fått smykket, takk:)

  5. Regine sier:

    Så fine ting på ønskelista, det er så gøy og shoppe interiør!! Eg har den vaskepulver-boksen, loving it, og det samme med det sølvfatet til og ha lys på, hehe, det er skikkelig fint då – elsker mitt og bruker det heile tida!!

  6. Nina-Martine sier:

    Dere får kanskje lov til å henge opp som vegg klistremerker? Det hadde jo pyntet opp i alle fall 🙂 Ellers får dere kanskje lov til å henge opp plakater med sånt grønn klister?

  7. glorie sier:

    elsker å bytte ut interiør, det er så gøy! mye fint du har plukket ut over

  8. Siv sier:

    Hva med å henge opp enkle plakater/bilder med lærertyggis? (Passer ikke det superbra ;D)

  9. Eva Beate sier:

    Jeg kan gå amok når det kommer til interiør. Jeg kjøper inn det jeg liker, men hvor jeg skal ha det eller har bruk for det vet jeg sjelden 😉 Det er viktig å pynte og gjøre det koselig, selv om man har begrensninger.

  10. vestfoldgirl sier:

    Kan dere ikke henge opp plakater med sånn klister heller?! Det skal jo ikke skade veggen… Men det er moro å pynte opp med fine ting. På Ikea finnes det alltid mye fint og billig 🙂 Jeg har en plan om å endre litt her i min leilighet etterhvert…men må vente til jeg får lønn!!

  11. Spent på flere bilder jeg 😀

  12. tiril eline sier:

    Så mye kult! Hamstre inn masse kitt så dere kan henge plakater og prints på veggene da vel?

  13. SV: Ja jeg digger klesstilen hennes 🙂 Virkelig en blogg du bør sjekke ut, Marita ❤

  14. Marlene sier:

    Interiør utgjør en stor forskjell! Leiligheta vår har bare blitt finere og finere med åra, første året jeg bodde her, var det forferdelig stygt her, både fordi jeg var veldig syk, og fordi jeg aldri var her… Nå derimot er det hjemmekoslig og jeg trives godt her 🙂 Fine ønsker til leiligheta, vi har en sånn vaskemiddelboks på vaskerommet 🙂 Pynter skikkelig opp! 😀

  15. Så masse fint 🙂 Slike fine detaljer gjør en leilighet til et hjem 😉

Legg igjen en kommentar her

