FOR EN UKE

Fadderuka gikk virkelig over alle forventninger og litt til! Jeg, Kristine, Sunniva og Live fikk verdens kuleste fadderbarn. Det er nesten så jeg skulle ønske jeg kunne ha gått i klassen dems. Det var en gjeng som virkelig var med på alt og som alltid hadde godt humør. Vi var super heldige som hadde knall vær hver dag bortsett fra lørdagen. Uka besto av grilling på St.Haugen, temafest med høgskolen, konserter, rebuser og konkurranser. Selv om det er trist at fadderuka er over, så er det godt å vende tilbake til hverdagen. Fadderuka tok fra oss stemmene, det ble lite søvn og lite mat. I dag hadde jeg studiestart, og må si at jeg ser frem til et nytt studieår. Forresten så klarte jeg å miste kamerat mitt første dagen i fadderuka, så har ikke så mange bilder fra den fantastiske uka. Men jeg får nesten kjøpe meg nytt denne uka. Jeg håper også alle dere hadde det like bra sist uke. Flere som har vendt tilbake til skolebenken/jobb?

Dette innlegget ble publisert i Skole/Utdannelse/Praksis og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til FOR EN UKE

  1. ★MK★ sier:

    Ooh herlig!! Hva skjedde med kameraet? Hva slags temafest og konserter var det. Høres så fun ut=)

    • Jeg mistet kameraet første dagen på utestedet. Vet ikke hvordan igrunn, men får se om jeg finnet et nytt snart 🙂
      Vi hadde temafesten: Havet. Også var vi på konsert med litt forskjellige artister som opptro på st.haugen for oss studentene 🙂

  2. Nina C. sier:

    Flotte bilder:) Bra at fadderuken gikk bra! Du får ha en fin uke videre!

  3. Tonje sier:

    Så moro det så ut! Jeg har selv hatt fadderuke siden mandag forrige uke og har hatt det kjempe moro! 🙂

  4. Marit sier:

    Så kjekt:D bra fadderuka var vellykka;)

  5. Siv sier:

    Det virker… gøy! Veldig sveisa og sosialt! Men det er vel noen år til det blir min tur 😉

  6. glorie sier:

    ÅÅH så gøy!
    jepp, har nok det

  7. Regine sier:

    Å, det høres veldig kjekt ut – herlige bilder!! Håper du får en fin kveld 🙂

  8. Anne sier:

    så herlige bilder og gøy å høre at det har gått så bra 🙂

  9. Nina-Martine sier:

    Nesten så jeg vil begynne på skole i Norge bare for å bli med på fadderuka, det høres utrolig artig ut!!

  10. Maria sier:

    Skolebenken her også, gitt! Du finner meg lurkende i P48. (Så jeg så deg sikkert oppe på St. hanshaugen!)

  11. Nina-Martine sier:

    Sv; Haha, tror du vil like den :p

    // Det ble stopp for tredje gang :p Men nå skjønner jeg ikke hvordan jeg kan gå flere måneder uten å se den!

  12. vestfoldgirl sier:

    Hørtes ut som en artig uke!! Lykke til med nytt år 🙂 Jeg har allerede jobbet i over tre uker jeg nå, og begynner komme litt inn i ting. I helga skal vi på hyttetur for å lage halvårsplan….håper jeg klarer å komme opp med noe pedagogisk smart til å ha med i planen!!

  13. SV: Takk for det, Marita ❤ Sjekk den ut.. Verdt et besøk 😀

  14. Ser herlig ut! gleder meg til fadderuke selv 😀

  15. Trille sier:

    Så bra, Marita! Ja, ikke at du mistet kameraet, men at fadderuken ble en suksess! 🙂 Lykke til i skolestarten, håper det går strålende! 🙂
    Jeg begynner om litt over en uke, gleder meg!

  16. Tonje sier:

    Morro morro, sånn alt utenom kamera iallefall 🙂 Jeg begynner på jobb igjen på mandag etter tre uker ferie. Skjønner ikke hvor tiden blir av jeg altså, men har hatt en meget bra ferie så kan absolutt ikke klage uansett 🙂

  17. Hilde sier:

    Så moro med fadderuke:) Ser ut som du har kost deg
    God helg, og skolestart blir bra!:)

  18. Lene sier:

    Godt du har kost deg Marita, og flax at gjengen var super og ko godt overens med dere:) bildene er jo herlige:) kjenner at den fadderuka gjør at jeg kunne ønske jeg var student, hvertfall for en uke:)

    Håper ellers alt står superbra til med deg:) ønsker deg en kjempe flott helg:)

  19. Sv: Tusen takk Marita ❤ Jeg har ikke startet på høyskolen enda. Første forelesning til torsdag. Spent på nye fag og nye forelesere ❤

  20. Ååh, så kjekt at du hadde en så fin fadderuke da 😀

  21. Birte Oksnes sier:

    Det er strålende du har hatt en fin fadderuke 🙂 Som jeg forstod igjennom facebook hadde det ikke gått helt knerkefritt… Du som greide å miste kameraet, og ikke minst være så uheldig å bade med tlf. Håper likevel all moroa var verdt det, og at dette er noe du vil leve på lenge 🙂 De som hadde deg som fadder er heldige, du er jo så herlig og skjønn, kjære Marita! 🙂

  22. Marlene sier:

    morsomt da, har lyst å oppleve fadderuke en gang i livet jeg og 😉 virker kjempekos! 🙂 Jeg skal fortsette med jobbinga mi på bikbok denne høsten, og øker fra og med neste uke, med en halvtime i uka 🙂

Legg igjen en kommentar her

