NÅ ER DEN LEVERT!

Nå er endelig bacheloroppgaven levert, og jeg føler meg virkelig ti kg lettere. Det er en ubeskrivelig følelse!!! De siste to ukene har virkelig vært intense, men jeg føler at jeg har levert en god bacheloroppgave. Nå er det bare å krysse fingrene for at de som retter den er enig med meg. I kveld skal jeg feire at oppgaven er levert sammen med mange medstudenter. Det gleder jeg meg ufattelig masse til!  Jeg må bare si tusen takk til alle som har vært innom bloggen å lagt igjen kommentarer mens jeg har vært borte. Og takk til dere som har fulgt med via instagram. Jeg ønsker dere alle sammen en fantastisk helg!

907225_10151558178541253_132498737_n

HURRA FOR LEVERT BACHELOROPPGAVE!

Dette innlegget ble publisert i Skole/Utdannelse/Praksis og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

12 svar til NÅ ER DEN LEVERT!

  1. Marte sier:

    Hurra baby! Sees ikveld!

  2. Vestfoldgirl sier:

    Så deilig!! jeg husker den følelsen 🙂 Nå får du kose deg masse og feire i helga!!!!

  3. Eva Beate sier:

    Hurra! Gratulerer med innlevert oppgave, nå krysser vi fingrene for at sensur går samme veien! 😀 Håper du har kost deg masse idag! 🙂

  4. motionocean sier:

    HURRA GRATULERER !!!!!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIII!! Håper du koser deg MAXIIIII i dag, stor klem fra nord!

  5. MK sier:

    Hurra og gratulerer! God feiring i kveld og fin helg videre. Blir godt å få deg tilbake i bloggverden 😉

  6. Nina C. sier:

    Gratulere 🙂 sikkert deilig å få levert:)

  7. camilla sier:

    Åhhh! Så herlig 😀 Gratulerer med å være ferdig! 😉 Håper du koste deg masse på feiring! 😀

  8. annimad sier:

    Gratulerer med levert bachleroppgave! 😀

  9. Hurra! Gratulerer så mye 🙂

  10. Å, så bra!! Gratulerer :)))
    Håper helga di blir fin! 🙂

  11. Marlene sier:

    Hurra hurra, og gratulerer med levert oppgave (litt seint kanskje men, hehe) ! 😀 Godt å ha deg tilbake 😉

Legg igjen en kommentar her