JEG TAKKER FOR MEG

Etter fem år med blogging har jeg bestemt meg for å slutte. Speiselt dette halvåret har jeg ikke hatt noe tid til overs til bloggingen. Jeg har skrevet en bacheloroppgave og øvd som en gud til eksamen i samfunnsfag. Men selv da jeg fikk ferie 28.mai, så merket jeg at jeg i grunn ikke savnet å blogg – misforstå meg rett, jeg savnet bloggverden, men jeg følte at jeg ikke hadde behov for å blogge lenger. Men jeg har blitt en flittig instagrammer, så føler egentlig at instagram (magu1991) oppdatere folk nok om hverdagen min. Så følg meg gjerne der. Jeg skal selvfølgelig ikke si at jeg aldri kommer til å blogge igjen, for vil nok komme med noen oppdateringer når jeg f.eks har blitt ferdigutdannet.

575840_10151626573741253_776261665_n

BTW, nå har jeg er bachelor i tilpasset opplæring, og jeg er bare 21 år. Jeg er veldig stolt av meg selv! Nå er jeg 3/4 lærer. I sommer skal jeg jobbe som lærer på sommerskolen i Oslo, så jeg har masse å se fram til. 31.juli drar jeg to uker med Renate til Kreta for å besøke Jeanett. Jeg får nok en knall sommer! Takk til alle som har fulgt meg gjennom mine år som blogger, både på blogg.no og her på wordpress. Dere er fantastiske! Plustselig snakkes vi igjen. Jeg kommer til å titte innom bloggene deres i hvert fall!  Love ♥ God sommer!

7951_10151679705336253_190543224_n

Dette innlegget ble publisert i Hverdag og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

18 svar til JEG TAKKER FOR MEG

  1. MK sier:

    Kos deg med sommer og nye utfordringer =)

  2. Nina-Martine sier:

    You’ll be missed 🙂

  3. Nina C sier:

    Som NIna M sier, kommer du til å bli savnet i bloggverden.:) Håper du kommer igjen en gang:)

  4. Godt vi har deg på instagram da søte deg 🙂 Ha en nydelig sommer!

  5. motionocean sier:

    Lykke til videre, Marita! Jeg skjønner deg, jeg!

  6. Eva Beate sier:

    Det var trist å lese, men jeg forstår deg godt 🙂 Du må ha masse lykke til videre – du vil bli savnet, men heldig som jeg er kan jeg følge deg på Facebook og Instagram! 😀

  7. Skjønner deg egentlig veldig godt! Jeg begynner å følge deg på instagram i hvert fall 🙂 Håper du får en fantastisk sommer 😀

  8. vestfoldgirl sier:

    Trist at du skal slutte, men jeg forstår deg godt. Jeg ga også opp den personlige bloggingen og holder meg nå til bokomtaler! Gratulerer med at du har nådd så langt med utdanningen og jeg håper du får en strålende sommer og koser deg masse 🙂 Fint bilde av deg forresten!!

  9. Marlene sier:

    Ha en fantastisk sommer Marita ! ❤

  10. Veronica S sier:

    DETTE FÅR JEG MED MEG NÅ? JEG ER SÅ TREIG! Nei så trist..;(
    Men ha en nydelig sommer, det fortjener du;)

  11. Takk for all god blogging og ha en nydelig sommer. sjåast på Instagrammen 🙂

Legg igjen en kommentar her