ADJUNKT GUNDERSEN

På mandag 12.mai så hadde jeg min aller siste eksamen på grunnskolelærerutdanningen. Jeg besto med glans, og kan dermed kalle meg selv for adjunkt! Jeg er utrolig stolt av meg selv som har avsluttet mitt siste år på høgskolen med toppkarakterer i begge fagene jeg hadde. Jeg har stått på og det har virkelig gitt resultater. Nå skal jeg nyte sommerferien og lade opp til høsten. 1.august starter jeg som kontaktlærer i 1.klasse, og jeg gleder meg så ufattelig mye. Jeg har fått klasselisten, så nå gjenstår det bare å møte disse flotte elevene mine. I juni skal jeg møte både kollegaene mine og mine kommende elever – det kommer til å bli utrolig bra!

10155341_10152327535776253_5008136919497958278_n

Dette innlegget ble publisert i Skole/Utdannelse/Praksis og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til ADJUNKT GUNDERSEN

  1. motionocean sier:

    GRATULERER MARITA!! ÅH så deilig å lese – du er så flink åhhåhåhå!

  2. MK sier:

    Tommel opp og henda i være, hurra! Gratulerer så mye =)

  3. Marlene sier:

    ååå, gratulerer så masse! 😀

Legg igjen en kommentar her