MATKASTING

Denne uken startet jeg og gruppa opp med et eksamensprosjekt i samfunnsfag. Vi har valgt temaet matkasting. Vi skal se på det både lokalt og globalt. Prosjektet er i startfasen nå, men skal presenteres 29.november. Jeg har lagd en poll hvor jeg spør «hvor ofte kaster du spiselig mat?».  Jeg lurer på om dere kunne være noen knupper å svart på det spørsmålet? Linken er her, og dere kommer inn på facebook når dere skal stemme. Det er bare jeg som kan se hvem som stemmer hva. Tusen takk på forhånd!

Dette innlegget ble publisert i Skole/Utdannelse/Praksis og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

15 svar til MATKASTING

  1. Birte Oksnes sier:

    Jeg har selvfølgelig tatt meg tiden til å svare på spørsmålet ditt 😉 Selv om jeg ikke er på bloggfronten lengre, må jeg alltid innom å lese din blogg! 😉

  2. Jeg har svart 😉

    SV: Høres ut som en fin uke 😉 God helg søte Marita ❤

  3. Marlene sier:

    skal gå inn å svare nå 🙂 Håper du får en fin helg søtaa ;*

  4. infernito sier:

    Da har jeg svart 😉

  5. Siv sier:

    Heyyy, så FINT! Jeg skal se hva jeg får til 😉

  6. Eva Beate sier:

    Jeg har svart 🙂 Lykke til med prosjektet.

  7. Hilde sier:

    Så spennende!:) Jeg har også svart!

Legg igjen en kommentar her